Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka briggs 675 nie odpala, zalewa świece

07 Sie 2019 19:19 294 16
  • Poziom 8  
    Witam, szukałem podobnych tematów ale nic nie mogłem znaleźć. Problem jest następujący, silnik jest po dotarciu zaworów, wymianie filtra powietrza, świecy oraz cewki. Silnik nie daje zadnych oznak życia, zalewa się świeca chociaż iskra jest. Wymieniany był rownież klin na kole magnesowym oraz czyściłem gaźnik. Może ktoś wie czemu nie chce odpalić?
  • Poziom 43  
    Punkt zapłonu (iskry) ustawiony prawidłowo?
  • Poziom 8  
    Raczej tak, rozrząd ustawiony według znaków.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Dodam że wymianialem małe koło od rozrządu bo poprzednie mi się rozsypało, (kupiłem używane niekoniecznie od tego samego modelu ale liczba zębów się zgadzała)
  • Poziom 22  
    DiZMar napisał:
    Punkt zapłonu (iskry) ustawiony prawidłowo
    W tych silnikach nie ma regulacji punktu zapłonu, jedynie regulacja odległości twornika od koła zamzchowego.
  • Poziom 8  
    Odleglosc kola od cewki ustawilem na 0,30
  • Poziom 22  
    Nie obcięlło nowego klina?
  • Poziom 8  
    Nie, niby wszystko na miejscu, paliwo dochodzi iskra tez jest a nie chce odpalic
  • Poziom 22  
    Niby czy napewno? Wystarczy niewielkie przesunięcie i nie odpali. Jeżeli to jest OK, to sprawdź jeszcze raz zawory i rozrząd.
  • Poziom 8  
    Napewno jest dobrze, jutro jeszcze zobacze zawory
  • Poziom 8  
    Sprawdzilem w ktorym momencie otwieraja sie zawory krecac kolem magnesowym i wedlug mnie wszystko jest dobrze, caly cykl spalania i sprezania jest w odpowiednim momencie, po za tym jestem na 100% pewny ze rozrzad jest dobrze ustawiony(na znakach), dodatkowo sprawdzilem klin. Jest na miejscu. Jeszcze jutro kupie nowe paliwo bo to juz moze byc stare, dzisiaj juz nie dam rady bo lece do pracy... Kosiarka briggs 675 nie odpala, zalewa świece
  • Poziom 8  
    No i zalalem swierze paliwo i dalej nie moge jej odpalic, co moze byc nie tak?
  • Poziom 30  
    grzesiek26943 napisał:
    silnik jest po dotarciu zaworów, wy

    Może któryś z zaworów jest podparty?
  • Poziom 8  
    Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone, teraz przyszlo mi tak do glowy ze byc moze ta zembatka od rozrzadu ktrora mam od innego silnika moze mniec znaczek w innym miejscu, chodzi mi o to ze w innym modelu mogl byc inaczej ustawiony zaplon, takze bede musial chyba jeszcze raz rozkrecic silnik

    Dodano po 59 [sekundy]:

    Teraz jeszcze pytanie jak to powinno byc prawidlowo ustawione
  • Poziom 8  
    No wiec zdialem pokrywe za tlumikiem i okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, dotarlem zawory na 0,2 mm pilnikiem, zlozylem wszystko do kupy i odpalila za pierwszym razem;) dziekuje wszystkim za pomoc ;) jesli ktos ma jakies pytania prosze pisac ;)
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    płetwa napisał:
    Może któryś z zaworów jest podparty?


    grzesiek26943 napisał:
    Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone,


    grzesiek26943 napisał:
    okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Zawory nie zamykały się a miały być prawidłowo złożone :shii:
  • Poziom 8  
    płetwa napisał:
    płetwa napisał:
    Może któryś z zaworów jest podparty?


    grzesiek26943 napisał:
    Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone,


    grzesiek26943 napisał:
    okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d

    No wlasnje dlatego to sprawdzilem, wczesniej jak sprawdzalem to nie mialem jeszcze zalozonej miski olejowej stad ten luz. Widocznie jak zalozylem miske to wszystko sie scisnelo.