Witam posiadam Nissana primere p12 2.2 diesel. Auto odpala normalnie, lecz strasznie szarpie nie równo pracuje na wolnych obrotach. Gdy przytrzymam gaz na 2tys obrotów to faluja do 900 i spowrotem do 2tys. Dodam że podczas wolnych obrotów ciśnienie na rampie wynosi 30mbar. A przy 2tys około 45mbar i faluje do 14mbar.
Co może być spowodowane skokami ciśnienia na rampie? Zawór ciśnienia na pompie? Jak go sprawdzic najlepiej? Bo kosztują około 600zl i niechce się pchać w koszty bo nie wiem czy to to.
A może rozrząd na Łańcuszku wciągnięty? Ale synchro ma. Tylko te obroty i gaśnie ie i skoki ciśnienia na rampie. Ktoś coś?
Dodano po 9 [minuty]:
Więc tak. Ciśnienie na rampie przy 760obr wynosi 30mbar. A przy 2tys obr około 45mbar i po chwili spada na 8-14 mbar i znów na 45mbar. I wtedy są szrpqnia dglrgania spadki obrotów. Nie posiadam na podmiany regulatora ciśnienia. Jak sprawdzić czy działa poprawnie ten co mam?
Co może być spowodowane skokami ciśnienia na rampie? Zawór ciśnienia na pompie? Jak go sprawdzic najlepiej? Bo kosztują około 600zl i niechce się pchać w koszty bo nie wiem czy to to.
A może rozrząd na Łańcuszku wciągnięty? Ale synchro ma. Tylko te obroty i gaśnie ie i skoki ciśnienia na rampie. Ktoś coś?
Dodano po 9 [minuty]:
Więc tak. Ciśnienie na rampie przy 760obr wynosi 30mbar. A przy 2tys obr około 45mbar i po chwili spada na 8-14 mbar i znów na 45mbar. I wtedy są szrpqnia dglrgania spadki obrotów. Nie posiadam na podmiany regulatora ciśnienia. Jak sprawdzić czy działa poprawnie ten co mam?