Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Opel astra G 1.6 8V - Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka

13 Sie 2019 14:40 588 25
  • Poziom 23  
    Auto z 1999r.Posiada tylko kluczyk a chcę zainstalować sterowanie na pilota.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 8  
    Prawy słupek w miejscu pasażera

    Opel astra G 1.6 8V - Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka
  • Poziom 23  
    Dzięki za odzew.To auto było sprowadzone z niemiec i jest otwierane tylko z kluczyka.Czy jest możliwosć podpięcia do istniejącej instalacji centralki na pilota. Opel astra G 1.6 8V - Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka Opel astra G 1.6 8V - Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka Posiadam taką centralkę i dwa piloty.Instrukcja jej montażu gdzieś zgineła.Prosze o pomoc w jej montażu.
  • Poziom 8  
    Wygląda jak Aramis BX60 ale schematy dostępne w internecie (kolorystyka przewodów) są inne jak w Twojej kostce.
  • Poziom 23  
    Mnie interesuje czy jest mozliwosć podpięcia tej centralki pod istniejącą instalację Ta centralka była zainstalowana w vW Polo ale auto poszło na złom.Nie jestem szpecem w elektronice a w tamtym aucie tak było że otwierało się z kluczyka i z pilota.Ta centralka to jest ten sam typ co kolega podał .
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 23  
    Własnie jak podpiąc tą centralkę .Nie posiadam schematu elektrycznego tej astry .Chodzi schemat co do czego podłączyć.Może ktość mi poda jakaś koncepcje.
  • Poziom 42  
    Najpierw ustal dokładna wersje tej centralki, potem napewno wygooglujesz jak się podpiąc żeby to działało jak powinno. Mam nadzieje że już szukałeś w googlach? Jak nie znajdziesz to trzeba wybadać przy samym zamku w drzwiach który przewód steruje zamknięciem/otwarciem. Sygnał masowy jak dobrze pamiętam.
  • Poziom 23  
    Rozebrałem kluczyk bateria w środku.Wyczyszczone wnętrze kluczyka ,nowa bateria.Kluczyk w stacyjce ustawionej na zapłon.Wciśnięty przycisk zamykania drzwi zamknięte.wciśnięty przycisk otwierania drzwi otwarte.Taka sama sytuacja przy wyjetym kluczyku.Na dzień dzisiejszy dam sobie spokój z tą cenyralką.Zobaczę jak długo będzie działać.
  • Poziom 23  
    Wracam do tematu.Działa raz jest raz nie Czy ktość może mi pomóc w jaki sposób podpiąć tę e do starej instalacji.Byłem u gościa który dorabia klucze.Chodzi o dorobienie drugiego klucza.Stwierdził że nie posiada takiego transpordera.Czy ktość może mi powiedzieć na jakim transporderze pracuje ten kluczyk?
  • Poziom 23  
    Do ułatwienia podaje trochę podniszczony schemat tej uniwersalnej centralki do sterowania centralnym zamkiem. Opel astra G 1.6 8V - Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka A to schemat starej instalacji astry Opel astra G 1.6 8V - Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka
  • Poziom 35  
    Napisz dokładnie jaką masz Astrę, ile drzwi, czy wszystkie szyby w prądzie oraz jakie masz nadwozie.
  • Poziom 23  
    Astra g kombi 1999r 1.6 8V.Pięć drzwi .Brak mozliwości dorobienia drugiego klucza z powodu braku pinu.Jest mozliwość dorobienia drugiego ale tylko otwiera zamek drzwi od kierowcy.Czyli sytuacja sie powtarza.Orginalny kluczyk działa jako pilot.Jest problem z transpoderem czy to crypto 40 czy inny.
  • Poziom 35  
    Wieczorem wrzucę schemat centralnego zamka z opisem co i jak.

    Dodano po 4 [godziny] 51 [minuty]:

    Zamek jest sterowany poprzez masę, natomiast nie pamiętam, które piny w zamku są za to odpowiedzialne - posiadając miernik z dzwoneczkiem na ciągłość przewodów rozszyfrujesz.
    A teraz na szybko - podłączasz się modułem z przewodami wychodzącymi z drzwi kierowcy (dwie sztuki - otwarcie i zamknięcie) w okolicy słupka, chociaż ewentualnie możesz się wpiąć przewodami bezpośrednio w moduł komfortu. Jednak sprawdź wszystko ze schematem, który udostępniam Tobie. Uważam, że posiedzenie przy samochodzie z piwkiem może być ze schematem pożyteczne i efekt będzie zadowalający.

    P.S. Może nie wieczór, ale słowo dotrzymane :)
  • Poziom 23  
    z z Dzięki za odzew.Schemat starej instalacji podałem w poprzednim poscie. Ta nowa centralka pracowała z czterema siłownikami.Do tej pory jest problem jak ją podłączyć z starą instalacją. Opel astra G 1.6 8V - Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka I pierwszy z lewej to masa.II czerwony to +12V IIIniebieski sterowanie siłownikami IV zielony sterowanie siłownikami V biały sterowanie siłownikamiVI brązowy sterowanie siłownikami .VII biało -brązowy sterowanie siłownikiem klapy bagażnika.VIII brązowe kierunkowskazy,Do tej pory nie wiem który z tych przewodów podpiąć do starej centralki.
  • Moderator Samochody
    Bierzesz ze szrotu za grosze oryginalną centralkę z pilotami, podłączasz i działa. Po co kombinować...
  • Poziom 35  
    ociz napisał:
    Bierzesz ze szrotu za grosze oryginalną centralkę z pilotami, podłączasz i działa. Po co kombinować...

    Raczej z jednym pilotem, tak na marginesie :)
  • Moderator Samochody
    piachu1994 napisał:
    Raczej z jednym pilotem, tak na marginesie
    A pozostałych 5 bodaj możesz sobie wziąć z innych Opli na tym samym szrocie. Zarówno używane piloty jak i transpondery dają się dopisywać bezproblemowo.
  • Poziom 35  
    robokop napisał:
    Zarówno używane piloty jak i transpondery dają się dopisywać bezproblemowo.

    O ile ma odpowiedni sprzęt do przypisania.
  • Poziom 23  
    Na dzień dzisiejszy na szrocie nie ma żadnej astry g.Pojechałem do odległej o 15 km do zakładu co dorabia klucze.Gość dorobił klucz który otwiera i odpala auto.W przypadku daje sobie sokój z tą centralką.Dzięki za wszelkie informacje.Temat uważam za zamknięty.
  • Poziom 13  
    robokop napisał:
    piachu1994 napisał:
    Raczej z jednym pilotem, tak na marginesie
    A pozostałych 5 bodaj możesz sobie wziąć z innych Opli na tym samym szrocie. Zarówno używane piloty jak i transpondery dają się dopisywać bezproblemowo.


    Jezeli chodzi o piloty to tak- możesz dopisać używane, natomiast transponder do wyrzucenia.
  • Moderator Samochody
    ziomek-33 napisał:


    Jezeli chodzi o piloty to tak- możesz dopisać używane, natomiast transponder do wyrzucenia.
    Bez problemu daje się używany transponder dopisać.
  • Poziom 13  
    robokop napisał:
    ziomek-33 napisał:


    Jezeli chodzi o piloty to tak- możesz dopisać używane, natomiast transponder do wyrzucenia.
    Bez problemu daje się używany transponder dopisać.



    W tej astrze ( rocznik 99) jest transponder ID40, który się zamyka przy zaprogramowaniu do danego samochodu. Nie ma mozliwości by go później zakodować do innego samochodu.
  • Moderator Samochody
    ziomek-33 napisał:
    W tej astrze ( rocznik 99) jest transponder ID40, który się zamyka przy zaprogramowaniu do danego samochodu. Nie ma mozliwości by go później zakodować do innego samochodu.

    Spróbuj, zobaczysz sam. Mi się ta sztuczka udawała, właśnie w Astrach G.
  • Poziom 23  
    Dorobienie drugiego kluczyka i dop[sanie do immo.