Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

yamaha fz6 - Pobór prądu na postoju, a za szybko padający akumulator.

flatron111 06 Wrz 2019 21:37 468 38
  • #31
    tzok
    Moderator Samochody
  • IGE-XAO
  • IGE-XAO
  • #33
    flatron111
    Poziom 7  
    Problem w tym ze nie mam skąd. Podlaczalem stary akumulator i identyczna sytuacja tyle ze on sam w sobie sie rozladowywuje powoli.... A z samochodu jak? To by motocykl musial postac z miesiac czasu nie uruchamiany?

    Nie znam az tak dobrze angielskiego, i do tego elektryki by wyczytac cos wiecej z tej instrukcji:(
  • #34
    jack63
    Poziom 42  
    Pobór prądu przy wyjętym kluczyku wygląda na ok.
    Miałem podobny problem z Hondą NZ700. Aku padał i nie można było zapalić silnika. Chore w tej Hondzie jest to, że po przekręceniu kluczyka włączane jest oświetlenie (55+5 W), a potem następuje inicjalizacja sterownika silnika aby przygotować rozruch. Wszystko to powoduje duży pobór prądu. Napięcie słabego aku spada poniżej 12,4 V i nie można włączyć rozrusznika.
    Zakup nowego aku (jakaś podróbka Yuasy YTZ12S) rozwiązał problem. Nie wiadomo na jak długo...
  • #35
    flatron111
    Poziom 7  
    Panowie rozlaczylem każdą kostke i bezpiecznik jaki jest w motocyklu - pobór pradu sie nie zmienia i caly czas jest ok. 20mA. ( procz oczywiscie kostki od akumulatora)

    Tak wyglada to na mierniku
    https://youtu.be/o1KlADnbZB8

    Przy okazji poczyscilem wszystkie styki to ładowanie teraz na każdych obrotach jest 14.1xV - jedna rzecz ktora sie naprawila.
  • #36
    BANANvanDYK
    Poziom 38  
    Odłączyłeś każdą kostkę, czy odłączyłeś stacyjkę i regulator napięcia? Wyjąłeś wszystkie bezpieczniki prócz głównego bezpiecznika na przekaźniku rozrusznika? W takiej sytuacji nie powinno być już żadnego upływu prądu, chyba że coś zostało dołożone w instalacji, jakieś grzanie manetek lub gniazdko z USB.
  • #37
    flatron111
    Poziom 7  
    Chodzi o to gdy odlaczalem każdą kostkę po koleji pobor prądu sie nie zmienial pokazujac caly czas okolo 20mA ( jedynie roznice o okolo 0,1-0,4mA. Regulator również odlaczalem. Przy stacyjce nie ma zadnej kostki, aby ja odlaczyc - jak odlaczylem wszystkie jakie byly to stacyjke raczej tez? Czy sie myle i powinenem ją rozebrac???

    Poboru pradu nie bylo tylko wtedy, gdy odlaczylem wtyczke przy akumulatorze lub bezpiecznik od + i - . A tak co bym nie odlaczyl pobór pradu byl zawsze.

    A nic dodatkowego nie ma.
  • #38
    BANANvanDYK
    Poziom 38  
    Licznik i ECU tez odłączałeś? Czy na pewno wyjąłeś wszystkie bezpieczniki (za wyjątkiem głównego) czy tylko rozłączałeś złącza? Stacyjka ma złącza na przewodach (gdzieś przy ramie).
    Za bezpiecznikiem głównym idzie przewód czerwony połączony ze stacyjką, regulatorem i trzeba bezpiecznikami (wentylator chłodnicy, licznik, pompa paliwa). Zawilgocenie styków stacyjki mogłoby powodować upływ, ale nie o regularnym natężeniu prądu. Nie wygląda aby ktoś wymieniał stacyjkę na nieoryginalną?
  • #39
    flatron111
    Poziom 7  
    Stacyjka jest oryginalna na bank - ale faktycznie zlaczka jest za ramą schowana tak jak popatrzylem w necie na zdjecia i akurat jej nie rozlaczylem, nie wiem jak do niej dojść. Ecu i licznik odlaczalem pobor pradu przy liczniku zmniejsza sie o 0,2mA - tyle co nic, przy ecu nic sie nie dzieje. Bezpieczniki po koleji wszystkie wyjmowalem znajduja sie wszystkie z tylu. yamaha fz6 - Pobór prądu na postoju, a za szybko padający akumulator.

    Ciezko w takim razie mi powiedziec czy rozlaczalem stacyjke bo tyle do ilu zlaczek mialem dojscie to rozlaczylem, a co pod ramą to nie ma jak sie dostać.