Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Boost Leak Tester - własny tester dolotu do auta, jak to połączyć?

MrMalo82 15 Sie 2019 18:18 522 11
  • #1
    MrMalo82
    Poziom 12  
    Witam,
    robię sobie własny tester szczelności dolotu do samochodu z silnikiem benzyna-turbo.
    Chodzi o coś takiego
    Boost Leak Tester - własny tester dolotu do auta, jak to połączyć?
    Boost Leak Tester - własny tester dolotu do auta, jak to połączyć?

    i teraz pytanie jest jak to połączyć czy klej typu kropelka da radę i będzie szczelne? czy lepsza jakaś masa klejowa? bo kleje typu kropelka są bardzo rzadkie i do połączeń takich mało znaczących wydaje mi się?
    Tutaj to musi być sztywne i nie przepuszczać.
  • #3
    MrMalo82
    Poziom 12  
    Ok dzięki i to jest chyba gotowy klej? czy do rozrobienia?
    Zobaczymy, bo chodzi o to żeby to było szczelne i trzymało dobrze.
  • #5
    MrMalo82
    Poziom 12  
    Ok to może też kapnę nieco przy krawędzi zaworka i dziury w tej zaślepce bo tam jest kropelka - niby trzyma dobrze ale nie wiem czy szczelne to jest.

    Nie wiedziałem właśnie czy są specjalne kleje do takich celów.
  • #6
    Kantylena
    Poziom 17  
    Jak dla mnie bezsensu taki klej, tzn dobra opcja ale do takiego celu przesada.
    Jaki to silnik i auto? O ile to nie jest gruby setup jakiś 300 koni i 1,4 bara
    to bym nie szalał, zwykła kropelka i już

    Dla przykładu w Audi topowy silnik benzynowy BAM 1,8 turbo 225 koni ma 1,0 bar doładowania więc, nie ma sensu walić super ciśnienia bo przewody i węże porozrywa.
  • #7
    radek_OOOO
    Poziom 9  
    Boost Leak Tester - własny tester dolotu do auta, jak to połączyć?
    Ja coś takiego sobie zrobiłem, jest to jakaś gumowa redukcja z działu sanitarnego. Bez żadnych klejów, tylko opaski. 2 bary spokojnie wytrzymało.
  • #8
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Klej do szyb , opaski sprężynowe itd. Cudów nie potrzeba.
  • #9
    MrMalo82
    Poziom 12  
    Panowie a powietrze można ładować pompką rowerową np taka stacjonarną?
    https://allegro.pl/oferta/stacjonarna-pompka-rowerowa-beto-av-dv-fv-7417775428

    bo na stacji to będę blokować stanowisko, poza tym większość to ma cyfrowe kompresory gdzie się podaje ilość barów.

    Kompresorek 12V - nawet taki mam ale nie ma wyłącznika i latanie do auta żeby kluczyć przekręcić i wyłączyć gniazdo zapalniczki to bezsens, przekroczy wartość 1 bara np i mi wywali pół węży, poza tym trzeba na bieżąco dozować żeby zobaczyć gdzie leci

    Więc co sądzicie o takiej ręcznej pompce?
    Nie wiem tylko czy to nie musi być coś lepszego co za jednym ruchem tłoka sporą objętość powietrza poda?
  • #11
    MrMalo82
    Poziom 12  
    Strumien swiadomosci swia napisał:

    A niby w jakim celu, jak wąż pęknie to widać i słychać dziurę na km. Na intercoolerze też widać pocenie od razu.


    Ok to zaproszę Cię do siebie, przejedziemy się 2 km i mi powiesz z fotela kierowcy jaki wąż o jakim nr jest pęknięty, albo gdzie ucieka powietrze.
    Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę ale nawet jak w dętce masz dziurę to wkładasz napompowaną do wody a Ty chcesz w silniku z 50 wężami, podciśnieniami, gniazdami wtrysków itd znaleźć dziurę w układzie który oddziałuje jak jest obciążenie czyli jak auto jedzie? :D
  • #12
    MrMalo82
    Poziom 12  
    Panowiem, bo już serio nie mam sił

    Czy ktoś jest wstanie mi polecić jakiś dobry klej, np taki jak do dętki ? co kiedyś się łatało?
    Czy ten klej do rur serio NIE PRZEPUSZCZA POWIETRZA?

    Bo niestety mam coś takiego zrobione i wszędzie w tych połączeniach (1 i 2) leci pod wodą powietrze i bulgocze - to jest bezsensu

    Boost Leak Tester - własny tester dolotu do auta, jak to połączyć?


    Zastanawiam się nad takim klejem
    http://sikaflex.chemall.com.pl/produkty/sikaflex-crystal-clear/