Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G Wysokie obroty bieg jałowy 1500obr.

17 Sie 2019 18:10 300 11
  • Poziom 1  
  • Poziom 1  
  • Poziom 41  
    Ale sam możesz rozebrać silniczek i jego kanalik dolotowy sprawdzić i samą czystośc przepustnicy sprawdzić?

    Możesz też zaślepić jeden z węzyków od odmy - ten który się wpina pod przepustnice. Oczywiście wpiąć go ale żeby był zaślepiony.

    Uszczelki pod przepustnicą sprawne znaczy szczelne bo to by wpływało na dziure w obrotach.
  • Poziom 1  
  • Poziom 1  
  • Poziom 24  
    enhanced napisał:
    To o czym piszesz to na błędy nie złapiesz. Trzeba zadbać o przepustnice.

    Ale choćby z OPCOMa parametry bieżące dużo mogą powiedzieć.Zwlaszcza wartość TPS i MAP.Niech autor je tu wrzuci skoro nawet multimetru nie posiada a na "komputerze" był wielokrotnie.Inaczej to szukanie po omacku.Przepustnica na bieżąco w tym silniku czyści sie sama paliwem jak to w monowtrysku.Rzadko jest potrzeba czyszczenia jej.Zaryzykowalbym stwierdzeniem iż jest praktycznie bezobsługowa 😉.
    Obstawiam nieszczelność w dolocie.
  • Poziom 1  
  • Poziom 1  
  • Poziom 24  
    arthas723 napisał:
    4 różne serwisy w tym jeden gdzie gościu podobno specjalizował się w Oplach nie znalazły by nieszczelności w dolocie gdzie w każdym z tych serwisów byłem od 2 do 5x oraz nie zwrócił by uwagi na parametry to po co podpinać pod komputer?

    To po co
    arthas723 napisał:
    Przepustnica oraz silniczek krokowy był czyszczony raz w jednym serwisie i raz w innym.

    I tez nie pomogło?
    arthas723 napisał:
    Generalnie powiedział że wszystkie parametry są w normie nic się nie dzieje nadzwyczajnego wspomniał i o przepustnicy i bodajże samej dawce jak i napięciach rożnych czujników

    To faktycznie parametry w normie musza byc skoro trochę sie napięcia na czujnikach nie zgadzają,trochę dawka...Moze śrubka przy przepustnicy a raczej ograniczniku położenia spoczynkowego obroty Ci próbowali "wyregulować".Faktycznie godni zaufania "fachofcy".
    W takim przypadku i u takich ludzi jakakolwiek diagnostyka po raz kolejny nie ma sensu i zrób to co Ci @robokop radzi.Powinno pomoc.
    A co do nieszczelności i podwyższonych obrotów to nie tylko uszczelki.Moze byc rownież wypalony zawór co spowoduje podwyższanie obrotów przez sterownik aby nie zgasł silnik.