Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 1.9 ASZ 2002r - Wysokie spalanie przeładowanie turbiny

18 Sie 2019 00:38 105 3
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich mam problem z moim golfem mianowicie po wymianie turbo rozrządu egr zaczął dużo palić spalanie na postoju skoczylo z 0.5 do 1.2 Nie mam już pojęcia co robić pali jak smok a turbo zaczyna przeladowywac po między 2 tyś obrotów A 2600 jest wsadzona 3 turbina dwie były regenerowane kupione z intercarsu trzecia jest z seata o takim samym silniku i nadal jest to samo nie mam już pojęcia co robić zawór n75 n18 wymieniony katalizator wymieniony czujnik temperatury silnika egr przeplywomierz tak samo układ cały szczelny dobralem się do walka rozrządu wraz z gornymi panewkami okazało się że wałek był już lekko wytarty razem z panewkami wymieniłem wiazke w silniku spalanie dalej takie samo ale przestalo aż tak przeladowywac turbo chociaż nie chce ono łapać "od dolu" filtry wymienione pomocy nie mam już pojęcia co robić dodam jeszcze że prawdopodobnie mam uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej ponieważ mnie oszukuje o jakieś 3-5 stopni jeśli ma to jakieś znaczenie okazało się że pierwszy pompowtrysk przelewal został zregenerowany wszystko leżało na stole ale problem dalej ten sam nie mam już pomysłów niech ktoś pomoże
  • Poziom 32  
    Rozrząd dobrze ustawiony? Wałek nie wytarty? Jak wygląda wartość synchronizacji.
  • Poziom 2  
    sigwa18 napisał:
    Rozrząd dobrze ustawiony? Wałek nie wytarty? Jak wygląda wartość synchronizacji.


    Wałek był wytarty ale już jest wsadzony nowy nie używany
  • Poziom 32  
    Pompowtryski ustawione ? Nie było rantu w gnieździe pompek? Zestawy oringów dane nowe? Jak wygląda parametr synchronizacji wałka z wałem?