Jeśli chce się być na bieżąco z branżą urządzeń przenośnych, trzeba być bardzo czujnym. Poza tak podstawowym sprzętem, jak telefon i laptop, zupełnie powszechne stają się przecież takie urządzenia, jak głośniki bezprzewodowe, drony czy odkurzacze. Otaczamy się coraz większą liczbą rzeczy, które wymagają ładowania i coraz trudniej za tą tendencją nadążyć.
Jest jednak polska firma, która podjęła wyzwanie i konsekwentnie tworzy nowe urządzenia i rozwiązania technologicznie, które mają nam pozwolić swobodnie funkcjonować w świecie urządzeń mobilnych. Wszędzie i kiedy tylko mamy ochotę - bez zmartwień o rozładowane baterie.
Marka Green Cell została założona w Krakowie w 2013 roku przez Pawła Ochyńskiego. Od początku skupiała się na tworzeniu baterii i ładowarek do laptopów. Są one do tej pory głównym produktem firmy, ale od tego czasu portfolio Green Cell zostało poszerzone o olbrzymią gamę akcesoriów do zasilania innych urządzeń - od elektronarzędzi i kosiarek po głośniki bezprzewodowe i rowery elektryczne.
Efekt pasji i doświadczenia
Składający się z wielbicieli urządzeń mobilnych zespół GC tworzy sprzęt, który nie tylko ma być użyteczny - ma też dobrze się prezentować pośród nowoczesnych smartfonów i innych gadżetów klasy premium. Ładowarki, kable i powerbanki to przecież urządzenia, które towarzyszą nam codziennie i nie zawsze dbamy o nie tak jak o telefony i laptopy. Nie zakładamy na nie etui i folii ochronnych. Muszą więc świetnie wyglądać i być bardzo wytrzymałe.
Za projektowanie urządzeń odpowiada krakowski zespół R&D Green Cell, który tworzy urządzenia od początku do końca - od strony technicznej i wizualnej.
Wygląd i wytrzymałość są oczywiście kluczowe, ale pozostaje przecież kwestia wydajności. Marka postawiła sobie za cel zmianę wizerunku zamienników baterii, które wciąż postrzegane są jako coś gorszego. Producent dba, by realne pojemności akumulatorów zawsze dorównywały tym oryginalnym, a co więcej, stworzył serie baterii do laptopów ULTRA, które osiągają nawet 50% dłuższy czas pracy od oryginalnych.
Globalna marka
W 2016 roku Green Cell pojawił się na zagranicznych marketplace’ach – Amazonie i eBayu. W kolejnych latach dystrybucja została rozszerzona na więcej krajów w Europie i na świecie. Globalna sprzedaż szybko się rozwijała, podczas gdy na polskim rynku marka ustabilizowała sobie dominującą pozycję w branży. Od 2017 roku GC można było regularnie spotykać na międzynarodowych targach elektroniki – IFA w Berlinie czy CEBIT w Hanowerze. W październiku pojawi się także na prestiżowym GITEX w Dubaju. Szybki rozwój nie pozostał niezauważony. W 2019 roku jako jedna z 22 polskich firm znalazła się w rankingu FT1000 Financial Timesa dla najszybciej rozwijających się biznesów w Europie.
Kolejne kroki dla Green Cell
Ostatnie premiery produktowe marki dają dość wyraźny sygnał, dokąd zmierza GC. Zaawansowane rozwiązania technologiczne i high-endowy design sprawiają, że ekspansja zagraniczna marki przebiega bardzo szybko. Produkty budzą zaufanie i zbierają dobre opinie na zagranicznych portalach sprzedażowych, co napędza rozwój i pozwala skupiać się na kolejnych projektach, rozwoju produktów i technologii.
Innym ciekawym kierunkiem rozwoju marki Green Cell jest elektromobilność, czego początkiem był kabel do ładowania samochodów elektrycznych. Firma postanowiła dołączyć do rozwoju branży samochodów elektrycznych, co z pewnością jest również przejawem pasji, ponieważ jak mieliśmy okazję zobaczyć w popularnym filmie u Zachara – właściciel jest wielkim entuzjastą pozbawionej spalin komunikacji.
Green Cell na Elektroda.pl
Bądźcie czujni, gdyż już niedługo na Elektroda.pl ogłosimy dla Was konkurs organizowany przez Green Cell. Będziecie mieli okazję wykazać się wiedzą i umiejętnościami, i zdobyć fajne nagrody.
Poza tym niebawem na łamach forum opublikujemy szczegółowy test zasilaczy UPS, w którym znajdziecie praktyczne porównanie ich właściwości.
Czekamy na opinie i pytania
Posiadacie urządzenia Green Cell lub macie w planie zakup któregoś z tych produktów?:
https://greencell.global/pl/210-produkty
Zadawajcie pytania oraz wyrażajcie opinie pod tym tematem. Jest on obserwowany przez zespół R&D, dzięki czemu każdy z Was ma szansę wpłynąć na kształt i rozwój obecnej oferty producenta. Dajcie znać, jak oceniacie efekty pracy zespołu Green Cell.
Artykuł sponsorowany
Cool? Ranking DIY