Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Junak 905 zmienne obroty silnika

19 Sie 2019 14:04 654 2
  • Poziom 1  
    Mam problem z obrotami od początku zakupiłem nowego junaka 905 49cc na elektronicznym wtrysku paliwa zmieniłem poj na 72cc i przerobiony na gaźnik rozrząd ustawiony prawidłowo głowica wyregulowana prawidłowo gaźnik ustawiony prawie idealnie nie ma jeszcze kawy z mlekiem ale już prawie problem polega na tym że raz gdy go odpalę kręci się do ok 10k bez problemu na zimnym z minimalną dziurą z samego dołu i przy 6 a innym razem odpalę i kręci się tylko do 6 i ni chu dalej oraz strzela w gaźnik dziś chyba z 20 razy gasiłem i odpalałem aż wejdzie w tak jak to już moi znajomi nazwali tryb sport jest to bardzo irytujące ni nie pojęte dla mnie kupiłem niby do niego modół zapłonu rozebrałem go do samej instalacji na ramie i nigdzie nie znalazłem modułu gdzieś słyczałem że podobno te na wtryskach nie mają ale nwm na ile jest to prawda pod kanapą są dwie luźne wtyczki nie mam pojęcia od czego czy ktoś wie coś na ten temat i jest w stanie mi pomóc rozwiązać ten problem za wszystkie pomocne komentarze z góry dziękuję.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 1  
    Witam kolegę odrazu zacznę by się nie rozpisywać hehe... Junak 905 euro4 czyli wtrysk, zrobiłem jak kolega, zamieniłem 50cc na 125cc cały silnik, yebalem przepustnice wtrysk i pompę po złożeniu wszystkiego odpali fakt... kontrolka komputera, wiadomo pomarańczowa. No i co,,, moc jakby zmalała 5tys odcinka masakra... Po dłuższej myśli sprawa wygląda tak, czujnik hala czy jakoś tak, z czytuje pozycje położenia wału i nie nastapi zapłon dopóki nie zgra się on z modułem, a moduł niema co zczytywac niema połowy urządzeń czyli wtrysku przepustnicy i tak dalej, i dlatego jest jak jest... Mam NATO sposób ale też nie zawsze działa, odpalam go bez gazu i wtedy jest moc 125cc... Co do modułu jest pod bakiem paliwa ogulnie jestem z niego zadowolony co do zapłonu mam zamiar podpiąć inną instalacje zobaczymy jak będzie... Pozdrawiam
    Junak 905 zmienne obroty silnika
  • Poziom 12  
    Cała instalacja zapłonowa z pominięciem ECU, ale prawdopodobnie będziesz musiał zmienić koło magnesowe, jeśli na swoim obwodzie ma więcej niż jeden znacznik. DC-CDI ze stałym wyprzedzeniem powinno zdać egzamin, jeśli nie masz tam cewki zasilającej CDI. Ogólnie dużo pracy przed Tobą.