Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BLAUPUNKT ESSEN CR 31

btomko 17 Wrz 2005 18:29 1974 14
  • #1 17 Wrz 2005 18:29
    btomko
    Poziom 34  

    Mam na wyswietlaczu kreski odczytałem bina zmieniłem komurkę na 2C nadal kreski zmieniłem na 29 bez kodu nadal kreski. Podstawiłem pamięc nową z innym wsadem nadal kreski , czy uszkodzenie moze byc w procesorze pamięc 93C46

    0 14
  • #2 17 Wrz 2005 19:26
    jasfasola
    Poziom 12  

    Wpisz C2, powinno zadziałać.

    0
  • #3 17 Wrz 2005 20:05
    januszc
    Poziom 15  

    Jesli mnie pamiec (nie EEPROM) nie myli, wszelkie bledy w pamieci czy jej brak skutkuje wlasnie kreskami w tym modelu. Sa tam jakies zwory i czesto przy wylutowywaniu znikaja. Pamiec 93c46 rowniez mozna zle zaprogramowac np 8 bitowo zamiast 16 bitowo czy odwrotnie.

    0
  • #4 17 Wrz 2005 20:45
    TYTUS...
    Poziom 32  

    Przedewszystkim uwire. Mi się wydaje że brak pamięci to czysty wyświetlacz. Kreski na wyświetlaczu mogą być spowodowane też brakiem 8V czyli uszkodzeniem dwóch tranzystorków.

    0
  • #5 17 Wrz 2005 21:29
    olecki
    Poziom 27  

    a ja mam inna terorie....jest myk z rodzina 93c...a zwlaszcza jak sie robi na podstawke...lub ma programator do kitu...na 100% kwestia zawartosci pamieci...

    0
  • #6 17 Wrz 2005 22:06
    TYTUS...
    Poziom 32  

    Eeeeeeee tam mam programator robiony na kolanie a i na pająku. Owszem są problemy tylko z 93c46 ale tylko z sc303. Spróbuj wejśc w opcję MasterCodu jeśli nie wejdziesz to napewno nie działą klawiaturka a to już problem napięcia.

    0
  • #7 17 Wrz 2005 22:13
    olecki
    Poziom 27  

    a dasz sobie reke obciac ze masz 100% racji z tym master code??:D i z tym uszkodzeniem klawiatury??a co do tylko 93c46 z sc303 to tez bym sie klucil

    0
  • #8 17 Wrz 2005 22:24
    TYTUS...
    Poziom 32  

    To zalezy jakim programatorkiem założyciel postu dysponuje i jakiego używa. Co do sc303 jestem pewien idaje łape uciąć :)

    0
  • #9 17 Wrz 2005 22:34
    btomko
    Poziom 34  

    Uzywam dobrego programatora który mnie jeszcze nie zawiódł , po wyjęciu pamięci tez są kreski , musze sprawdzic jeszcze te 8V

    0
  • #10 17 Wrz 2005 22:54
    olecki
    Poziom 27  

    oki...podeslij zawartosc na ktorej masz kreski...przerobie i odesle na priv...bo mnie rece opadają...jak takie rzeczy widze...lub sie odezwij na gg...

    0
  • #12 18 Wrz 2005 15:30
    j529
    Poziom 15  

    fajny problem-ja go już przerabiałem,wystarczy do pamięci zapuścić wsad z elektrody (TRIER CC-31) i jak radio jest sprawne to zadziała,z tym wsadem możesz sobie wyłączyć lub zmienić kod itp,a dlaczego nie działa oryg.wsad to ja sam nie wiem i dobrze mi z tym,bo ja w oryg. zmieniałem wiele ale nic to niezmieniło,robiłem to w 2 radiach z powodzeniem

    0
  • #13 19 Wrz 2005 21:53
    btomko
    Poziom 34  

    Dziękuję za pomoc szczegulnie Tytusowi i Oleckiemu.Tytus (brakowało 8V) Oleckiemu za bina wielkie dzięki

    0
  • #15 25 Cze 2008 14:02
    djlj24
    Spec od car audio

    Poczytaj w zdiagnozowanych usterkach.

    0
  Szukaj w 5mln produktów