Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] TP-Link CPE510 - Urządzenie CPE510 nie widzi sieci z routera oraz z innego repe

29 Sie 2019 22:02 579 8
  • Poziom 5  
    Witam
    Zacznę od tego że jestem laikiem w temacie konfiguracji, problem jak w temacie, urządzenie TP-link CPE510 nie widzi sieci z routera oraz z repeater`a. Posiadam router AC1900 model ac15, oraz repeater Asus RP-AC51 (z tym też mam problem bo rozłącza sieć przy braku aktywnych klientów i potem nie można się z nim połączyć dopiero pomaga reboot). Jeśli chodzi o konfigurację CPE510 do podłączyłem go do routera, ma statyczne IP, DHC wyłączone, oba urządzenia widzą się w sieci po LAN. Natomiast CPE510 nie widzi żadnej mojej sieci WIFI mimo że mam urządzenia obsługujące 5G. Urządzenie CPE510 konfigurowałem zgodnie z instrukcją, i za każdym razem nie widzi żadnej sieci WIFI. Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. Dziękuję i pozdrawiam.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Specjalista Sieci, Internet
    smucz napisał:
    Urządzenie CPE510 konfigurowałem zgodnie z instrukcją

Jaką instrukcją?
    Jaki soft w środku urządzenia?
    Jaka wersja sprzętowa urządzenia?

• Poziom 43  
    smucz napisał:
    mimo że mam urządzenia obsługujące 5G

No a czy masz włączone nadawanie w paśmie 5GHz na routerze?
    Widoczność urządzeń zapewniona?
  • Poziom 5  
    Odpowiadając na wasze pytania
    KOCUREK1970
    1. W sumie chodziło mi o instrukcję która była dołączona do urządzenia (dot. samego logowania-tak wiem źle się wyraziłem)
    2. Soft : 2.1.11 Build 20171228 Rel. 72837 (4555)
    3. Model CPE510 v 3.0

Sosarek
    Tak sieć jest widoczna ponieważ wykrywa ją telefon oraz inne urządzenia które obsługują 5G - tego jestem pewien.