Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Control - rewelacja. (recenzja) Jedną z najlepszych gier ostatnich miesięcy?

04 Sep 2019 00:14 438 1
  • #1
    User removed account
    Level 1  
  • #2
    Xenon02
    Level 8  
    LOCOLOCO wrote:
    Na koniec obiecane pytanie. Czy wasze oceny tytułów, które ostatnio graliście różnią się od średniej zebranej przez stronę metacritic.com?


    Chodzi ci tu o ocenę recenzentów czy raczej użytkowników ?
    Co do ocen to zależy (nigdy nie patrzę na oceny recenzentów), dobrym przykładem jest Fallout 76, albo Anthem z czego użytkownicy w świetny sposób pokazali że gry trzeba robić z "pasją", chociaż sama pasja też może sprawić że gra może i dobra ale daleko nie zajdzie. Ja cenię w tym momencie 3 studia : Respawn Entertainment (za gry z serii Titanfall) oraz CD Project Red (nie tylko za samego Wiedźmina 3, ale za całą serię), oraz Amplitude Studio (za gry z serii Endless , jak narazie moim faworytem jest Endless Space 2)

    Nie wiem czy mógłbym się tutaj rozgadać na temat tych studiów (albo samego Amplitude). bo widzę że tutaj skupiamy się na jednym studiu jakim jest Remedy Entertainment. Nie jestem wielkim fanem ich produkcji ale Alan Wake akurat zapadł mi w gust. A "Control" z jakiegoś powodu przypomina mi grę "Remember me" od studia Capcom.
    Produkcja jak chodzi o osiągi technologiczne to prezentuje się świetnie. Chodź nie wiem co będzie dalej. Najczęściej takie gierki pokazywały głównie tylko postęp technologiczny i nic po za tym (fabuła, gameplay = taki sobie, czasami bywały nijakie). Ale nie warto być sceptyczny, liczę na to że to studio spisze się dobrze jak to było też z starszymi produkcjami



    LOCOLOCO wrote:
    Jeśli mieliście okazje przyjrzenia się innym tytułom z zaimplementowaną technologią śledzenia promieni to musicie wiedzieć, iż jeszcze nic nie widzieliście.


    Co do tego to jak pamiętam w starym Quaku udało się zaimplementować ten "prawdziwy" Ray Tracing.