Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Brak obrazu na nowej karcie graficznej Gigabyte GeForce RTX 2070

mapecisko 04 Sep 2019 14:41 1881 14
  • #1
    mapecisko
    Level 10  
    Wymieniłem kartę graficzną na nowego Gigabyte GeForce RTX 2070 SUPER GAMING OC 8GB GDDR6 (GV-N207SGAMING OC-8GC) i mam problem. Karta nie przekazuje sygnału do monitora. Napewno jest dobrze podłączona, napewno to nie wina przewodu ani monitora wszystko sprawdzałem po kilka razy. Mam jedno pytanie czy zbyt mała moc zasilacza może dawać taki objaw? Czy raczej to inne objawy?
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #3
    mapecisko
    Level 10  
    Płyta główna Gigabyte Z370P D3, Procesor Intel Core i5-8600K, 3.6GHz, 9MB, BOX, Dysk SSD Samsung 970 EVO 500GB PCIe x4 NVMe, Pamięć HyperX Predator, DDR4, 16 GB,3000MHz, CL15 , Chłodzenie CPU SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2, Zasilacz SilentiumPC Vero M2 Bronze 600 W. Nie wydaje mi się by to minimalny brak mocy z kalkulatorów mocy zasilacza zostaje mi jeszcze lekki zapas... wiec zakladam, że kupiłem fabrycznie uszkodzoną kartę... Na swoje nieszczęście.
  • Helpful post
    #5
    kiss39
    Level 38  
    mapecisko wrote:
    Zasilacz SilentiumPC Vero M2 Bronze 600 W
    Zasilacz da rade RTX 2070 i jest sprawny to zostaje jeszcze zaktualizować wersje BIOS-u do najnowszego.
  • #6
    mapecisko
    Level 10  
    Pokazują tyle, że jest wszystko dobrze. Są „off”. Gdy odłaczę świecą. Żadnej informacji o niestabilkości. Bios od wczoraj w najnowszej wersji.Brak obrazu na nowej karcie graficznej Gigabyte GeForce RTX 2070 Brak obrazu na nowej karcie graficznej Gigabyte GeForce RTX 2070 Brak obrazu na nowej karcie graficznej Gigabyte GeForce RTX 2070
  • #7
    kiss39
    Level 38  
    Masz jeszcze dodatkową kartę graficzną wbudowaną w procesor i5-8600K ( Grafika UHD Intel® 630). Trzeba wejsc w BIOS płyty głównej i przestawić.... czyli po przepieciu kabla HDMI na tył obudowy powinieneś dostać sygnał na monitor i zmienić w BIOS na PCI-E ,czyli na karte RTX 2070. I powtórnie przepiać kabel do HDMI karty RTX 2070.
  • #8
    mapecisko
    Level 10  
    Wczoraj w nocy to robiłem. Nic nie dało. Dodam jeszcze że stary Gtx 770 działa w tym złączu bez przestawiania czegokolwiek i gdziekolwiek. Wróciłem z zaprzyjaźnionego serwisu wpięli na inną konfigurację i to samo, czyli nic.... stwierdzam, że dostałem uszkodzoną kartę. Straszny pech jutro odsyłam do morele.net i mam nadzieje że szybko dostanę sprawny model lub zwrot pieniędzy.
  • #9
    kiss39
    Level 38  
    mapecisko wrote:
    stwierdzam, że dostałem uszkodzoną kartę. Straszny pech jutro odsyłam do morele.net i mam nadzieje że szybko dostanę sprawny model lub zwrot pieniędzy.
    Opisz dokładnie na A4 (word) co dzieje się z karta RTX 2070 i poproś o nową sprawną karte.
  • Helpful post
    #11
    kiss39
    Level 38  
    dt1 wrote:
    A po co w wordach, kto to będzie czytał?

    dt1 wrote:
    w opisie usterki wpisz "brak obrazu".

    dt1 wrote:
    Nikomu nie będzie się chciało czytać wypracowań i nie ma co na nie tracić czasu.


    oj dt1 moderatorek. Niech zgadnę, bo jesteś z morale.net :sm9: :please: :bye:
  • Helpful post
    #12
    dt1
    Admin of Computers group
    Nie jestem, nie zgadłeś. Morele ma siedzibę w Krakowie, ja mieszkam w Gdyni. Przerabiałem kilka razy procedurę reklamacji w morele, więc wiem, jak ona działa. Po prostu nie ma sensu tracić czasu tam, gdzie nie jest to potrzebne. Do opisu tej usterki wystarczające będą dokładnie dwa słowa, nie trzeba tam wypracowań pisać.
  • #13
    mapecisko
    Level 10  
    Tak też zrobiłem, mam korespondencje elektroniczną. „Reklamacja ekspresowa” zobaczymy czy nie bedzie problemów jutro ma być u mnie DPD, liczę że w piątek będzie w morele i że w poniedziałek wyślą nową.
  • #15
    mapecisko
    Level 10  
    Karta została odesłana na „reklamację ekspresową” na morele.net. Niestety okazało się, że mam czekać 14 dni na rozpatrzenie rezerwacji... wkurzyłem się niemiłosiernie ponieważ zostałem na trzy tygodnie bez pieniędzy i bez działającego sprzętu. Zażądałem zwrotu pieniędzy i o dziwo go dostałem dość szybko. Poszedłem do innego sprzedawcy kupiłem i cieszę się z bycia posiadaczem najnowszego RTX-a. Temat zamykam problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i chęć pomocy.