Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford transit 2.0i benzyna - Pompka paliwa nie pracuje

06 Wrz 2019 00:55 141 9
  • Poziom 19  
    Rocznik 1992 Pompka jest w zbiorniku . Wieczorem pracowała , rano zero oznak życia itp. Ale sama pompka przy bezpośrednim podłączeniu do aku działa. Bezpiecznik i przekaźnik -ok. Potrzebuję schemat zasilania jej . Może kostka stacyjki ? A czy jest jakiś czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej ?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 42  
    Dobromir pomysłowy napisał:
    Może kostka stacyjki ?
    A czy po stacyjce, dochodzi napięcie do ...
    Dobromir pomysłowy napisał:
    Bezpiecznik i przekaźnik
    i wychodzi na pompkę ?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 38  
    Starsze Fordy to jeszcze po drodze lubiały mieć wyłacznik inercyjny, może styki zaśniedziały po latach. Generalnie żarówka w dłoń i sprawdzamy po kolei.
  • Poziom 19  
    ladamaniac napisał:
    wyłacznik inercyjny,
    - gdzie go szukać ?
    Napięcie dochodzi , i na sucho pompka pracuje -zero usterek a jak założę do baku raz działa a raz nie :( Czy możliwe że po wytworzeniu ciśnienia nie stykają się styki z komutatorem ? Wygląda mi na to że uszkodziło coś się bo ostatnio jechałem na rezerwie I jeszcze zapytam czy komputer wyłącza pompkę po 2 sekundach , czy jest jakiś wył. ciśnienia? Ja nic nie widzę przy listwie z wtryskiwaczami . Mam pompkę 1Bar - nie za małe ciśnienie ?
  • Poziom 36  
    Z tego co pamiętam inercyjny jest tuż przy akumulatorze. Kable pod podstawą akumulatora skontrolowane?
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Mniej więcej taki, ewentualne zamiast wystającego białego przycisku (cycka :) ) jest takie coś. Wyłączenie pompki jest po kilku sekundach od włączenia zapłonu, nie ma czujnika ciśnienia.

    Ford transit 2.0i benzyna - Pompka paliwa nie pracuje
  • Poziom 19  
    Takiego wył. na pewno nie ma chyba że baaardzo ukryty :(
  • Poziom 38  
    Niekoniecznie musi być w komorze silnika, Fordy jednak miały go zazwyczaj w lewym albo prawym przednim słupku, koło nóg kierowcy lub pasażera. Często był w tapicerce/boczku plastikowym otwór do wciśnięcia, ale nie zawsze. Napięcie z przekaźnika wychodzi? Sprawdź najlepiej żarówką, nie miernikiem.
  • Poziom 19  
    W tej wersji wyłącznika paliwa nie ma. Pompka pracuje ale myślę że lepiej byłoby założyć nową, 80zł ? ( niestety brak czasu by kupić ). Chyba że pompka pracowała na sucho , trochę przytarły się elementy pompujące benzynę i komputer zauważył duży pobór prądu i wyłączył ją na długi okres ( do rozłączenia elektrycznego pompki) ,?? Wskaźnik zużycia paliwa jest baaardzo nieprecyzyjny i zupełnie nie wiadomo kiedy już nie wolno jechać bo pompka ma za mało paliwa a zbiornik jest płaski i duży więc tam 10 litrów to tylko ok. 30 min jazdy. Macie pomył na akustyczne powiadamianie że jest rezerwa? Filtr przy pompce był czysty ale zastanawia mnie jak do plastikowego pływaka dostał się płyn? Próbowałem na słońcu cały dzień wysuszyć ale nie odparował:( Więc wskaźnik pokazywał mniej paliwa niż w rzeczywistości było.