Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Peugeot 206 1.1 99r. - Wysokie obroty

Popejn 09 Sep 2019 17:01 360 6
  • #1
    Popejn
    Level 4  
    Witam, znowu problem z Peugeot em. Przed rozgrzaniem się płynu od chłodnicy do 70 stopni, silnik wskakuje 3 razy na 3000 obrotów po jakieś 15-20 sekund, dodam że wyczyscilem stary silniczek krokowy było to samo, kupiłem nowy też to samo, na końcu wyczyscilem przepustnice benzyną estrakcyjną również dalej się to pojawia.
  • Helpful post
    #2
    Lukaszdnb86
    Level 10  
    Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
  • #3
    Popejn
    Level 4  
    Właśnie teraz zauważyłem że w chłodnicy jakiś syf przywa i jest przyklejony do zbiorniczka, jutro się wezmę za wymianę zbiorniczka i płynu i zobaczymy czy to coś pomoże
  • Helpful post
    #4
    Lukaszdnb86
    Level 10  
    A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni?

    Dodano po 16 [minuty]:

    I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by było wypiać komputer z wiązki on zresetuje się i po ponownym podłączeniu zczytuje dane i ustali wszystkie parametry na nowo ale przy krokowym raczej nie trzeba to tak na przyszłość, bo za te obroty może wiele rzeczy odpowiadać, w dalszej kolejności sprawdził bym czujnik temp. silnika

    Dodano po 8 [minuty]:

    Jeszcze jedna sprawa czujnik położenia przepustnicy, jak myłeś to zwróciłeś może uwagę na styki do podłączenia kostki czy czyste, przydał by się spray do styków, chyba że czujnik walnięty, jak mówię trzeba dużo rzeczy sprawdzić

    Dodano po 3 [minuty]:

    Możesz też sprawdzić dolot powietrza na całej długości aż do silnika czy nie łapie lewego powietrza gdzieś, dziura w rurze dolotowej, jakiś wężyk spadł coś takiego, sprawdź to co podałem jak będziesz grzebał przy chłodnicy
  • #5
    Popejn
    Level 4  
    Okej wszystko po sprawdzam i dam znac czy działa
  • #6
    Popejn
    Level 4  
    Potwierdzam był to czujnik temperatury cieczy, bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Zamykam temat
  • #7
    Popejn
    Level 4  
    Potwierdzam był to czujnik temperatury cieczy, bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Zamykam temat

    Dodano po 2 [minuty]:

    Wyczyscilem czujnik temperatury wody, oraz przeczyscilem styki te dwie rzeczy pomogły. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam