Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Legendford F-14 a pneumatyczny zamek centralny

A.G. 18 Wrz 2005 17:12 1782 6
  • #1 18 Wrz 2005 17:12
    A.G.
    Poziom 15  

    Jak podłączyć sterowanie pneumatycznego zamka centralnego pod Legendford w Audi A-4 lub C-4

    0 6
  • Pomocny post
    #2 19 Wrz 2005 08:57
    Tomaszglds
    Poziom 14  

    legenford 14 to alerm bez pilotów z centralnego ma się uruchamiać? czy chodzi ci jak podł. centralny pod alarm?

    0
  • Pomocny post
    #3 19 Wrz 2005 10:39
    kzaw
    Poziom 27  

    Sterowanie dwoma przewodami poprzez podanie masy: brązowy z szarym (zamykanie zamka, przy dłuższym impulsie '-' domyka również szyby jeśli masz funkcję domykania z kluczyka)
    - szary z białym (otwiera zamki po podaniu impulsu masy).

    0
  • #4 19 Wrz 2005 14:47
    A.G.
    Poziom 15  

    Tomaszglds napisał:
    legenford 14 to alerm bez pilotów z centralnego ma się uruchamiać? czy chodzi ci jak podł. centralny pod alarm?


    Nie wiem czy jest różnica między legendford 14 a legendford F-14 ale urządzenie które instaluję posiada oznaczenie F-14 i dwa piloty.
    Brak literki to zwykłe przeoczenie tzw. literówka - sorry.
    Wyjaśnię Ci o co mi chodzi.
    Większość lepszych samochodów niemieckich i nie tylko posiada pneumatyczny zamek centralny, i właśnie tu zaczynają się moje
    schodki.
    W drzwiach kierowcy jest wiązka elektryczna sterująca pracą pompki
    Dochodzą tam trzy przewody - dwa skrajne to + i - 12V a środkowy
    to sterowanie w zależności od polaryzacji otwiera lub zamyka zamki.
    Teraz pytanie: Jak podłączyć sterownik z legendford aby to poprawnie
    działało?
    Jeżeli masz jakąś wiedzę na ten temat to proszę o podpowiedź - może
    jakiś prosty szkic lub schemat bo niestety ale robię taką opcję po raz
    pierwszy i nie bardzo wiem co z tym zrobić. Powiedzmy że utknołem.

    Dzięki za zainteresowanie moim problemem.

    Pozdrawiam
    A.G.

    0
  • Pomocny post
    #5 19 Wrz 2005 23:30
    Tomaszglds
    Poziom 14  

    faktycznie jest tak jak mówisz takie przewody idą do drzwi ale jest mały myk o którym mało kto wie a prosty. Możesz podłączyć centralny do bagażnika a tam są też 3 przewody do bębęnka z czego na jeden przychodzi + i dwa wyjścia zależy czy otw. czy zamykanie.

    0
  • #6 20 Wrz 2005 18:52
    A.G.
    Poziom 15  

    Do Tomaszglds

    Wielkie dzięki zamek ruszył ale tak jak wspominałem podpiełem przewody
    przy pompce gdyż było mi łatwiej.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję bo mam kłopot za sobą/

    Pozdrawiam
    A.G.

    0
  • #7 25 Wrz 2005 03:37
    A.G.
    Poziom 15  

    Witam!

    Po wszelkich perypetiach alarm ruszył i działa ale mnie on się nie podoba.
    Z założenia ma niezłe funkcje ale nie zapisuje na twardo ustawień i jeżeli rozłączymy baterię to trzeba wszystkie ustawienia wpisywać od początku a to jest kłopotliwe. Alarm często się "gubi" i dopiero po aktywacji i ponownej deaktywacji działa poprawnie. Po dwóch dniach nie widział jednego pilota itrzeba było wprowadzać obydwa piloty od nowa.
    Funkcja Hi Jack (pot. napadówka) aktywowana tylko pilotem - dla mnie to nonsens, jakieś nieporozumienie. Jak klienta wysadzą z auta to klucze zostaną w stacyjce a nikt nie nosi pilota oddzielnie.
    Nie polecam tego badziewia.

    A.G.

    0
  Szukaj w 5mln produktów