Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach już 6000rpm wskazówka obrotomierza zatrzymuje się i brzmi to jakby miał blokadę na module.
Gdy byłem w domu zdjąłem akumulator. Zauważyłem wtedy, że światła świecą jaśniej na obrotach jałowych, a po dodaniu gazu przygasają (bez akumulatora).
Wymieniłem już regulator, moduł, świecę, fajkę, przewód wysokiego napięcia - nie ma poprawy. Pomierzyłem stator - nie ma przebicia do masy, posiada deklarowaną rezystancję na zwojach ładowania i zapłonu oraz właściwe napięcie przy pracy. Pickup coil - rezystancja ok. Wszystko mierzone na wypiętym regulatorze.
Odpiąłem także wszystkie kostki (3) w lampie: od świateł, przełączników, stacyjki oraz czujnik poziomu oleju w dozowniku. Bez poprawy. Jedyny wpływ, to brak możliwości wyłączenia silnika kill switchem/stacyjką.
Obecnie nawet na obrotach jałowych ma niższe obroty niż był sprawny.
Cewka ma mieć rezystancję na uzwojeniu pierwotnym 0,1-0,2 Ohm - ma 0,3 Ohm.
W czym może być problem? Jutro jeszcze raz pomierze stator oraz napięcie ładowania akumulatora.
Zamieszczam schemat elektryki, serwisówkę i proszę o pomoc.
Gdy byłem w domu zdjąłem akumulator. Zauważyłem wtedy, że światła świecą jaśniej na obrotach jałowych, a po dodaniu gazu przygasają (bez akumulatora).
Wymieniłem już regulator, moduł, świecę, fajkę, przewód wysokiego napięcia - nie ma poprawy. Pomierzyłem stator - nie ma przebicia do masy, posiada deklarowaną rezystancję na zwojach ładowania i zapłonu oraz właściwe napięcie przy pracy. Pickup coil - rezystancja ok. Wszystko mierzone na wypiętym regulatorze.
Odpiąłem także wszystkie kostki (3) w lampie: od świateł, przełączników, stacyjki oraz czujnik poziomu oleju w dozowniku. Bez poprawy. Jedyny wpływ, to brak możliwości wyłączenia silnika kill switchem/stacyjką.
Obecnie nawet na obrotach jałowych ma niższe obroty niż był sprawny.
Cewka ma mieć rezystancję na uzwojeniu pierwotnym 0,1-0,2 Ohm - ma 0,3 Ohm.
W czym może być problem? Jutro jeszcze raz pomierze stator oraz napięcie ładowania akumulatora.
Zamieszczam schemat elektryki, serwisówkę i proszę o pomoc.