Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Podłączenie Proel PA-456 i pukanie w słuchawce

13 Wrz 2019 21:45 285 23
  • Poziom 14  
    Witajcie!
    Próbuje rozwikłać problem z domofonem. Tak sam stary miałem przed remontem ale uległ uszkodzeniu po demontażu. Zamówiłem identyczny ale kiedy go podłączam cały czas słychać dźwięk pukania w słuchawce. Podpowiedzcie proszę co mam zrobić aby zadziałał.
    Dodam zdjęcia z podłączenia, instrukcje i dźwięk pukania.

ps. proszę o wytłumaczenie łopatologiczne (nie znam się na elektryce)
  • Poziom 14  
    Znalazłem jeszcze starą obudowę z płytką, dodaje zdjęcie. Jednak nieco różni się od tej teraz, a domofon z wyglądu identyczny.
    Dodaje również drugie zdjęcie z urządzeniem na dole przy wejściu do klatki.
    Oraz jeszcze 3 zdjęcie z kabelkami które wychodzą jeszcze z rurki przy domofonie w domu.
    Podłączenie Proel PA-456 i pukanie w słuchawce Podłączenie Proel PA-456 i pukanie w słuchawce Podłączenie Proel PA-456 i pukanie w słuchawce
  • Poziom 14  
    Z tego co z sąsiadem gadałem jemu na starym wszystko działa. Jutro do niego podejdę, zrobię fotkę i wrzucę. Może wystarczyłoby płytkę przełożyć. Kurczę nie wiem....
  • Poziom 14  
    Podłączyłem starą płytkę i zachowanie jest takie samo. Też te płukanie w słuchawce. To dziwne...
    Czekam jeszcze na sąsiada aż nie mogę się doczekać jak tu u niego wygląda że wszystko mu działa.
  • Specjalista Domofony
    Polaryzacja jest zachowana?
    Sprawdź, czy podczas tego pukania w słuchawce kaseta na dole nie pokazuje komunikatu: Zwar.L.

Sąsiad na 100% ma cyfrowy unifon, czyli taki jaki Ty miałeś wcześniej.

Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    Więc tak, byłem u sąsiadów u jednych i żeby nie było u drugich. Wszyscy mają ten stary domofon - wszystko działa otwieranie dźwięk dzwonka i rozmowa z osobom na dole. Wrzucam zdjęcie że środka domofonu sąsiadów: