Regulacja tą śrubą powoduje dostarczenie większej (wykręcanie) lub mniejszej (wkręcanie) ilości powietrza do gaźnika i analogicznie bogatszej lub uboższej mieszanki paliwowo-powietrznej na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. Wystarczą delikatne obroty. Natomiast dźwignia (A) powinna poruszać się góra-dół zwiększając lub zmniejszając dawkę benzyny dostarczaną do gaźnika. Iglica, po pociągnięciu linki podnosząc się zwiększa dawkę paliwa, opadając- przeciwnie. Nie wiem, czy w tym przypadku jest jest możliwa regulacja położenia iglicy, tak jak to było np. w przypaku Komara. To tak, jeżeli się dobrze zrozumieliśmy, co do regulatora i dźwigni. Nie wiem, na ile znasz zasadę działania gaźnika w ogóle, bo może moje "mędrkowanie" jest dla Ciebie oczywiste, ale skoro pytasz...
Możliwe, że gdzieś w gaźniku jest utrudniony przepływ paliwa/powietrza i dlatego potrzebuje konkretnego odkręcenia śruby (ssania). A filtry są takie, jakie powinny być (odpowiedniej jakości)?