Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a6c5 2.8 - trzęsie na LPG

20 Wrz 2019 00:08 348 17
  • Poziom 4  
    Witam . Posiadam instalację LPG STAG 300-8 w samochodzie Audi a6c5 quattro 2,8 rocznik 1998r.

    Po przełączeniu na gaz takie objawy jak na filmiku. Trzęsie .oto czynności które wykonałem, aby wyeliminować usterkę : Parownik wyczyszczony, filtry wymienione, wtryski wyczyszczone. Mimo to usterka dalej występuje.



    Pozdrawiam
  • Poziom 40  
    Co to za wtryskiwacze i ile na nich przejechane kilometrów?
  • Poziom 40  
    Odpowiesz na pytanie, które zadałem wyżej?
  • Poziom 19  
    pilkarzyk10 napisał:
    Obroty spadają nieznacznie po przełączeniu na gaz.

    To prawdo podobnie jest przyczyną nierównej pracy silnika.
    sebap napisał:
    Co to za wtryskiwacze i ile na nich przejechane kilometrów?

    Jeżeli to nie on zlecał założenie gazu, to skąd ma posiadać takie informacje? Najlepiej w tym wypadku udać się do gazownika.
  • Poziom 40  
    damian1115 napisał:
    pilkarzyk10 napisał:
    Obroty spadają nieznacznie po przełączeniu na gaz.

    To prawdo podobnie jest przyczyną nierównej pracy silnika.

    To jest skutek, nie przyczyna.

    damian1115 napisał:
    sebap napisał:
    Co to za wtryskiwacze i ile na nich przejechane kilometrów?

    Jeżeli to nie on zlecał założenie gazu, to z kąt ma posiadać takie informacje.

    z kąt? Nie potrzeba wiedzy specjalistycznej, żeby podnieść maskę, zrobić zdjęcie i wstawić na forum. To już coś powie o instalacji.
  • Poziom 19  
    sebap napisał:
    To jest skutek, nie przyczyna.

    Według logicznego rozumowania skutek i przyczyna, oznacza to samo.
    sebap napisał:
    z kąt? Nie potrzeba wiedzy specjalistycznej, żeby podnieść maskę, zrobić zdjęcie i wstawić na forum. To już coś powie o instalacji.

    Żeby to zrobić to trzeba być zainteresowanym tematem, autor pofatygował się założyć temat, i to wszystko z jego strony. Poza tym moim zdaniem, autor w ogóle nie wie, gdzie włożyć palce. Dlatego napisałem aby udał się do gazownika.
  • Poziom 40  
    Według logicznego myślenia nierówne obroty silniki są skutkiem nieprawidłowo działającej instalacji LPG czyli to ona jest przyczyną.
  • Poziom 21  
    hany które nie wiadomo ile maja km zrobionych, wiązka wrzucona pod maskę mapsensor zamontowany do góry nogami i nie rozumiem problemu podciśnienia, jakie wartości pokazuje w programie?
  • Poziom 21  
    pilkarzyk10 napisał:
    Jak inaczej go nie mogę zamontować

    wtyczką do dołu
  • Poziom 21  
    to wygląda jak zawór podciśnieniowy, na pewno jest to element samochodu my cały czas mówimy o tym elemencie co jest założony na wężu lpg pod zbiorniczkiem wyrównawczym
  • Poziom 21  
    tak ten zaznaczony element to map sensor