To jest już trzecia cewka zapłonowa- podejrzenie właśnie na nią padło, bo co innego mogło by to być, kręci się a jeden z błędów gdy jeszcze odpalał wskazywał na to - czyli dwa razy już wymieniłem tą część. Akumulator naładowany przez noc, bo od stania i czekania na zamówienie nowej części zdążył się rozładować. Rano i po południu kręciłem i dalej nie odpala :/ Publikuję filmik z ostatniego razu, jakby to coś miało komuś pomóc w postawieniu diagnozy.
https://www.youtube.com/watch?v=a8jdSqDZIn0
Pompa do paliwa ta z tyłu pod kanapą pewnie działa, i przepustnica też daje powietrze do silnika ale jeszcze się z tym upewnię: proszę jakieś nowe pomysły na to co to może być
Tani czytnik błędów U480 jak działał to pokazywał 3 błedy: jeden w czujniku abs w kolel (tam coś koło tarczy jest więc nic wspólnego z odpalaniem), drugi z cewką na którymś cylindrze a trzeci coś z jakością spalin
(Braking Fault, Antipolution Fault, ABS Fault)
P0122
P0711
P1B00
Wszystkie trzy błędy wyskakiwały jak jeszcze auto odpalało.
https://www.youtube.com/watch?v=a8jdSqDZIn0
Pompa do paliwa ta z tyłu pod kanapą pewnie działa, i przepustnica też daje powietrze do silnika ale jeszcze się z tym upewnię: proszę jakieś nowe pomysły na to co to może być

Tani czytnik błędów U480 jak działał to pokazywał 3 błedy: jeden w czujniku abs w kolel (tam coś koło tarczy jest więc nic wspólnego z odpalaniem), drugi z cewką na którymś cylindrze a trzeci coś z jakością spalin
(Braking Fault, Antipolution Fault, ABS Fault)
P0122
P0711
P1B00
Wszystkie trzy błędy wyskakiwały jak jeszcze auto odpalało.