Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TPSA i problem z neostrada

GogiGogi 19 Wrz 2005 11:22 3753 15
  • #1 19 Wrz 2005 11:22
    GogiGogi
    Poziom 13  

    Nie wiem dokladnie czy w dobrej kategori to umieszczam, ale mam nadzieje ze tak.

    Moja ciotka zakupila neostrade, w mPunkcie czy jak to sie tam nazywa pan stwierdzil ze nie ma rzadnych przeciwskazan i mozna spokojnie montowac, wiec po takiej informacji moja ciotka poszla kupic komputer - jedynie potrzebny do uzytkowania interentu i zaraz zaczely sei schody.

    Po podlaczeniu modemu do kompa nie bylo synchronizacji linii. Pan z mPunktu stwierdzil ze nie ma mozliwosci techniczych na dzialanie tej uslugli, mimo ze umowa byla podpiasna w sierpniu, a sprzet podlanczany w ubieglym tygodniu to nikt nie powiadomil ciotki o zaistnialym problemie - wiec kasa na kompa zostala wydana. A pan polecil telefonowac na blekitna linie. I tu zaczely sie straszne schody.

    Nie ma tam osoby kompetentej do udzielnaia informacji, a i nie mozna dostac numeru do kogos kompetentnego, ale jakos sie udalo polaczyc z panem ktory to sprawdzil i oznajmil ze na lini jest urzadzenie zwielokrotniajce lacze i neo na tym nie moze chodzic i ze zglasza usluge aby to sciagneli. Niestety nasz ukochny monopolista pod koniec tygodnia oznajmil ze umowa zostla zerwana z moja ciotka - dziwne jednostronnie i bez powiadomienia, a na pytanie kto zerwal i z jakich przyczyn pani na blekitnej lini odpowidziala ze nie ma odpowiednich kompetencji, aby udzielic taki informacji.

    Mimo takiej odpowiedzi moja Ciotka sie nie poddala i dalej probowala i nawet udalo sie dodzwonic podobno do jakiejs pani kierownik i ta oznajmila ze umowa obowiazuje i beda dzialac - ale numeru do siebie nie chciala podac i sluch po tej pani zgagina.

    Z ta sytuacja zwiazane jest moje pytanie.

    Czy moze ktos juz z czyms takim sie zetknal i moze mi napisac do kogo nalezy sie zglosci w takiej sytuacji - nie mam na mysli blekitnej lini i pomocy technicznej.

    I czy moze ktos ma numery bezposrednie do kogos z TPSA, bo pod numerem 9393 za kazdym razem jest ktos inny i mowi inne rzeczy. Moja Ciotka mieszka pod Przemyslem, wiec najblizsze oddzialy TP SA sa w Krosnie i Rzeszowie.

    Licze na pomoc.

    Pozdrawiam

  • #2 19 Wrz 2005 11:32
    mrrudzin
    Poziom 39  

    Cytat:

    Moja Ciotka mieszka pod Przemyslem, wiec najblizsze oddzialy TP SA sa w Krosnie i Rzeszowie.


    Ja mieszkam w okolicach Gdańska - a oddział TPSA znajduje się w elblągu... Ciekawe dlaczego :)

    Wydaje mi się że jedyną skuteczną metodą jest pisanie pism - skarg, odwołań, zapytań, reklamacji itp.
    Dzwonić można sobie tylko żeby czegoś się dowiedzieć. Pismo pozostawia po sobie jakiś ślad - łatwiej później cokolwiek udowodnić itp.

    Z moją neostradą też miałem problem. Mianowicie kupowałem usługę pod koniec okresu promocji (koniec zeszłego roku - pierwszy miesiąc za darmo, modem za 1PLN itp.) pani w Telepunkcie powiedziała że na pewno załapiemy się na ową promocje - i nie ma co się martwić (promocja była do końca miesiąca, a usługa miała być aktywowana na początku następnego).
    No i przyszedł styczeń, luty, a z rachunków wynikało jednoznacznie że opłate za NEO podliczali od początku.
    Dopiero po napisaniu reklamacji dostałem odpowiedź że sprawe rozpatrzono pozytywnie na moją korzyść (i w następnym miesiącu uwzględnili w rachunku).

  • #3 19 Wrz 2005 11:32
    djed
    Poziom 12  

    Mialem z nimi cyrki przez prawie rok... juz nie bede pisal co i jak ale mi udalo sie dodzwonic do rzecznika TPSA i jakos sie udalo zalatwic.
    Szkoda tylko ze nie mam juz tego numeru...
    Ale radze wyslac do nich fax pod 9394 i napisac ze jesli nie bedzie kontaktu kompetentnej osoby skieruje Pan sprawe do Sadu! Prosze podac do siebie kontakt i opisac wszystko dokladnie. Jak nie pomoze to wyslac list polecony za potwierdzeniem odbioru na adres korespondencyjny co jest na rachunku. Musi zadzialac.
    U mnie zanikal sygnal jak padal deszcz... :-) no i co przyjechala ekipa nastepnego dnia to juz nie padalo i byl sygnal - oczywiscie uznali ze wszystko jest OK. I tak kilka razy az w koncu wyslalem im pare faksow i ich rekordowy czas od zgloszenia to niecala godzina !!! W koncu po klikunastu naprawach zrobili... odpukac!!!

    Pozdrawiam

  • #4 19 Wrz 2005 12:45
    embros
    Poziom 23  

    Witam!
    Skoro podpisali umowę to ich problem. Zadzwon pod numer 0800102102. po rozmowie zapisz lub zapamietaj nazwisko lub numer służbowy z kim rozmawiałeś.pozdrawiam
    Piotrek

  • #5 19 Wrz 2005 14:30
    pieterek
    Poziom 18  

    Neostrada niestety nie działa po urządzeniach zwielokratniajacych tz PCM,błąd popełnił pracownik tp,który dał warunki techniczne.Co z tym zrobić,żądać od Tp zmiany łącza z PCM na tor naturalny , czyli czyste połączenie centrala abonent.Umowa podpisana jest zobowiązująca,a takie pomyłki się popełnia.Jeżeli to nie pomoże pozostaje rzecznik praw konsumenta,droga sądowa jest długa i raczej przegrana.

  • #6 19 Wrz 2005 14:47
    jurex2
    Poziom 17  

    tak jak embros pisał:
    1. zadzwonić 0801 102 102
    2. duuuuuuużo cierpliwości
    3. KONIECZNIE!!! - zanotować mumer zgłoszenia - KONIECZNIE!!!
    4. dręczyć TPSA aż do skutku - czyli albo działa - albo zwrot kasy
    ostatnio zajęło mi 3 tygodnie żeby "zwabić" majstra, który stwierdził, że u nich port poleciał, a przez ten czas sugerowali mi instalowanie systemu od początku, pożyczanie modemów od znajomych i inne cuda

    w kontaktach z TelePSA - szczególnie ważna jest cierpliwość

  • #7 19 Wrz 2005 17:51
    GogiGogi
    Poziom 13  

    Dzonienie na infolinie nic nie daje tylko mase nowych nazwiski skim rozmawialem i za kazdym razem inna wersje problemu.

    Np:

    1. Umowa zostala zerwana - nie da sie dowiedziec przez kogo i to na dodtake jednostronie
    2. Nie ma zadnych problemow powinno dzialac, wina tkwi u pana w sprzecie
    3. Podobno zrobiono zlecenie o wypeicei linii z tego urzadzenia - czas oczekiwania 7 dni i nic.

    A najbardziej mnie wkurza niekompetencja tych osob i ze kazdy moze powiedziec co mu slina na jezyk przyniesie i tak mu nic nie zrobia, a mi to nie pomoze.

    Nie mial by ktos jakis namiarow bezposrednio do TPSA, omijajac pomoc techniczna i blekitna linie i ich punkty (mPunkty) - tam pan mi powiedzial ze on nie wie nic i aby dzownic na 9393 :]

  • #8 19 Wrz 2005 19:59
    pieterek
    Poziom 18  

    Jeżeli TP zmieni linię na tor naturalny to problem będzie załatwiony,poczekaj te 7dni,choć w takim przypadku mój rejon Tp stawał na głowie aby sprawę załatwić w try miga i tylko szkoda nerwów abonenta.A propo niech TP zwalnia więcej fachowów,zastępując ich błekitnimi liniami.

  • #9 20 Wrz 2005 12:17
    andk1eltd
    Poziom 35  

    Takie czasy. Trzeba czytać umowy, regulaminy itd. i żądać wyjaśnień przed podpisaniem umowy. Tego typu usługi nie działają i nie będą działać wszędzie, choćby zapewniał o tym sam prezes TP. Dlatego w Neostradzie użytkownik od momentu podpisania umowy ma 30 dni na instalację/zarejestrowanie usługi na neostrada.pl. Od tego momentu liczy się opłata i okres obowiązywania umowy. Jeśli klient nie zarejestruje usługi - obojętnie z jakiej przyczyny - zarezerwowane dla niego przez TP zasoby zostają zwolnione a umowa idzie do kosza(archiwum). Jedyna dolegliwość to ewentualny zwrot modemu zakupionego w cenie promocyjnej - jeżeli tego się nie zrobi to przychodzi faktura z lekko sufitową ceną.
    Prawdziwy kłopot to jeśli uda się usługę odpalić, a ona raz działa a raz nie...:cry: ale to temat na oddzielny temat:D
    Żaden doradca nie jest w stanie zapewnić, że usługa będzie działać pod konkretnym adresem. Bardzo podobna sytuacja jest z telewizją naziemną lub komórkami. A mimo to jeszcze nie spotkałem przypadku skargi na operatora, że u sąsiada jest zasięg a u mnie nie ma...

  • #10 20 Wrz 2005 12:28
    krecikson
    Poziom 9  

    ja mam nieco inny problem ale w tej tematyce, byłem podłaczony cały czas do starej centrali analogowej, domyślałem się tego bo numer mógł być wybierany wyłącznie impulsowo oraz na telefonach komórkowych nie wyświetlało pełnego numeru telefonu tylko numer centrali i do tego centali czesto się psuła, w TP dowiedziałem się że nie ma możliwości instalacji neostrady, ale w zeszłym tygodniu cos zmajstrowali nie mogłem wybierać numeru dial-up'a 0,202122, myślałem już że modem siadł ale modem działa ok, resztaw działała niby po staremu ale okazało się że na tel. komórkowym wyświetla pełen numer z mojego telefonu stacjonarnego oraz po przełączeniu telefonu na wybieranie tonowe wykonuje prawidłowo połączenia, impulsowe również działa, mam pytanie czy to oznacza że mogli wymienić centralę na cyfrową? a co z tym się wiąże mogą mi zainstalowac neostade? bo po wykonaniu telefonu do tp nadla twierdzą że nie mam możliwości technicznych? a ja dokładnie nie wiem gdzie i do kogo kompetnentego zadzwonić żeby się tego dowiedzieć

  • #11 20 Wrz 2005 12:52
    pieterek
    Poziom 18  

    Napewno została wymieniona centrala,co do neostrady półka jest urządzeniem dodatkowym montowanym na ca i jej w tej chwili brak.

  • #12 20 Wrz 2005 12:59
    andk1eltd
    Poziom 35  

    Rodzaj centrali nie ma nic wspólnego ze stałym dostępem Neostrada. Neostrada wykorzystuje tylko fizyczny nośnik czyli dwa druty - a one są te same i przy centrali analogowej i cyfrowej. Na centrali muszą zainstalować punkt (węzeł) dostępowy do sieci Polpak. A to czy zainstalują czy nie to już tylko biznes - zależy ilu abonentów dołączonych jest do centrali i ile płacą. Urządzenia kosztują a inwestycja musi przynieść zysk w miarę krótkim czasie.
    Jeśli chodzi o pytanie o możliwości techniczne to najrozsądniej wybrać się do najbliższego Telepunktu (od wczoraj już "salonu sprzedaży TP":|) - nie żadnego tam mPunktu i wydzwaniania po infoliniach. Z zastrzeżeniem jak w moim poprzednim poście - nawet jak już będą warunki techniczne to to, czy usługa zadziała czy nie okaże się w domu.

  • #13 23 Wrz 2005 01:00
    matias333
    Poziom 13  

    Po TPsa to nie ma sie co dobrego spodziewac banda kretynów a ludzie z błekitnej lini to chyba sa z łapanki w posredniaku totalne nogi w sprawach technicznych. Też miałem z nimi korowody w zeszłym roku bez podania przyczyny wyłączyli NEO i wmawiali mi że sam podobno zrezygnowałem drogą telefoniczną co nie jest możliwe bo wypowiedziec mozna tylko listownie i tak miesiac chodziłem do telepunktu pisałem do TPsa i nic nie pomogło wiec po miesiacu zaniosłem wypowiedzenie umowy co gwarantuje mi regulamin /po 30 dni nie możnosci korzystania z NEO można wypowiedziec umowe bez pomoszenia kary/ i panienka przyjmująca pismo straszyła mnie ze zapłace kare za zerwanie umowy. Jak widac totalny brak wiedzy co sie robi. Po tygodniu podpisałem nowa umowe ktora konczyła mi sie 19 wrzesnia 2005 wiec w sierpniu zaniosłem wypowiedzenie i dzisiaj mamy 22 wrzesien a NEO dalej działa. Wiec nie ma sie co dziwic że nie wiedzą komu i kiedy aktywowac usługe jak nawet nie wiedza kiedy i komu konczy sie umowa. Zobaczymy jak długo bede korzystał z tej promocji

  • #14 12 Lis 2005 18:44
    GogiGogi
    Poziom 13  

    Niestety tpsa to firma nie do przejscia. Kazdy tam mowi co innego. N/C

  • #16 12 Lis 2005 18:51
    matias333
    Poziom 13  

    Przeciez napisałem chyba jasno wszystkie grzeszki TPSA

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME