Cześć, mam mercedesa W245 180 CDI 2007 r.
Auto podczas jazdy w losowych momentach komunikuje błąd czujnika ESP (ESP unoperative + runflat indicator unoperative). Kilka dni/kilkaset kilometrów potrafi być w porządku, po czym wyskakuje błąd. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym opaleniu błędu nie ma i tak w kółko.
Podjechałem na diagnostykę, wyszedł błąd wewnętrzny czujnika. Błąd usunęliśmy, następnie w blokach pomiarowych podglądaliśmy odczyty z tego czujnika i były one prawidłowe. Kierownica na środku ma oczywiście 0 stopni.
Moim laickim okiem wygląda to na jakiś błąd w kontakcie. W związku z tym pytanie, czy czujnik skrętu jest rozbieralny? Czy jest jakiś element "typowo" zawodzący w tym czujniku który można sprawdzić i np. wyczyścić?
Auto podczas jazdy w losowych momentach komunikuje błąd czujnika ESP (ESP unoperative + runflat indicator unoperative). Kilka dni/kilkaset kilometrów potrafi być w porządku, po czym wyskakuje błąd. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym opaleniu błędu nie ma i tak w kółko.
Podjechałem na diagnostykę, wyszedł błąd wewnętrzny czujnika. Błąd usunęliśmy, następnie w blokach pomiarowych podglądaliśmy odczyty z tego czujnika i były one prawidłowe. Kierownica na środku ma oczywiście 0 stopni.
Moim laickim okiem wygląda to na jakiś błąd w kontakcie. W związku z tym pytanie, czy czujnik skrętu jest rozbieralny? Czy jest jakiś element "typowo" zawodzący w tym czujniku który można sprawdzić i np. wyczyścić?