Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przy większym poziomie głośności w aucie głośniki pierdzą

23 Wrz 2019 21:49 231 5
  • Poziom 2  
    Witam mam problem w moim aucie przy większym poziomie głośności (w skali od 0-35) 28 głośniki pierdzą. Nie znam się na tym dlatego pytam. Proszę o odpowiedź i nie obrażanie :D
  • Admin Elektroenergetyka
    MARONI123 napisał:
    Witam mam problem w moim aucie przy większym poziomie głośności (w skali od 0-35) 28 głośniki pierdzą.

Znaczy się wypuszczają gazy trawienne? Może Espumisan pomoże ;)
  • Poziom 39  
    MARONI123 napisał:
    (w skali od 0-35) 28 głośniki pierdzą.

Głośniki nie wyrabiają z mocą do nich dostarczoną. Albo wzmacniacz nie może napędzić głośników i go przesterowujesz. Efekt jest słyszalny w głośniku. Druga opcja bardziej prawdopodobna.
  • Poziom 43  
    Rezystor240 napisał:
    wzmacniacz nie może napędzić głośników
    A co to niby ma znaczyć? Wystarczyło podać drugą część tego zdania:
    Rezystor240 napisał:
    wzmacniacz ...... przesterowujesz

Rezystor240 napisał:
    Efekt jest słyszalny w głośniku.
    A co Autor napisał???

A wystarczyło napisać, że albo wzmacniacz przesterowany za dużym sygnałem ustawionym regulatorem Vol, albo za małej mocy głośniki. Jest jeszcze trzecia opcja - wynikająca po części z pierwszej - za niskie (z jakiegoś powodu - np. za cienkie przewody zasilania wzmacniacza) napięcie zasilania.
    Co jest faktycznym powodem - w oparciu o powyższe - Autor winien już sprawdzić sam.
  • Poziom 2  
    398216 Usunięty napisał:
    Rezystor240 napisał:
    wzmacniacz nie może napędzić głośników
    A co to niby ma znaczyć? Wystarczyło podać drugą część tego zdania:
    Rezystor240 napisał:
    wzmacniacz ...... przesterowujesz

Rezystor240 napisał:
    Efekt jest słyszalny w głośniku.
    A co Autor napisał???