Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia paliwa (nierównej pracy). Komunikat wywala po chwili od odpalenia silnika po słyszalnej zmianie charakterystyki jego pracy. Do tego po przygazowaniu lub ostrzejszej jeździe auto gaśnie i zapisuje błąd P0093 (nieszczelność układu paliwowego). Wycieków nigdzie nie widać, zrobiłem inspekcje sitka, w koszu zbiornika znalazłem grubsze metalowe opiłki koloru brązowego coś jak piasek ale to metal co wskazywałoby na zużycie pompy tylko której? Wymieniony był też filtr paliwa na nowy i regulator ciśnienia na pompie wtryskowej. Wtryski pomimo tego, że są nowe również zostały sprawdzone na przelewy i są bez zastrzeżeń. Załączam zdjęcia z podglądu parametrów po odpaleniu silnika i zaraz po ok 30sek.
Jak sprawdzić pompę wstępną i jakie ciśnienia w jakich warunkach powinny panować? Jak ocenić stan pompy WC? Podejrzewam też czujnik ciśnienia?
Jest jeszcze mechaniczny zawór nadmiarowy ciśnienia na listwie wtryskowej?
Pozdrawiam
[/url]
Jak sprawdzić pompę wstępną i jakie ciśnienia w jakich warunkach powinny panować? Jak ocenić stan pompy WC? Podejrzewam też czujnik ciśnienia?
Jest jeszcze mechaniczny zawór nadmiarowy ciśnienia na listwie wtryskowej?
Pozdrawiam






