Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Passat b7 P0627 tryb awaryjny , oraz obsługa schematów elsawis

25 Wrz 2019 17:15 315 7
  • Poziom 10  
    witam , mam problem z Passatem b7 2014r 2.0 103kw WVWZZZ3CZFE047309 AUTOMAT
    - auto posiada błąd P0627 przekaźnik elektrycznej pompy paliwa , i nie odpalało
    - powodem tej usterki jest brak minusa (-) na pinie nr 2 przekaźnika pompy paliwa , tzn gdy zapłon jest wyłączony to między (+) a pinem nr 2 jest stałe napięcie 12v , po włączeniu zapłonu znika (-) na pinie nr2
    - po podłączeniu pinu nr 2 na stałe do (-) auto odpala normalnie , jednak chodzi w trybie awaryjnym , a kod błędu P0627 vcds pozostaje
    - na zegarach widnieje błąd silnika , mruga sprężynka od świec żarowych , oraz dodatkowo wyświetla się " usterka systemu start stop "

    pytanie brzmi skąd biegnie (-) na pin nr 2 oznaczony na schemacie jako nr 85 , jak należy czytać schemat elsawin skoro przy kablach sa tylko numery: ( resztę kabli odnalazłem organoleptycznie(robiąc pomiary ) jednak nie rozumiem jak miałbym czytać/ odnajdywać przewody według schematów )
    - czarno/ niebieski nr 85 , pin nr 2 przekaźnika (-) który zanika
    - czerwono /zielony nr 25 , pin nr 3 przekaźnika tj stały (+)
    - niebiesko /czerwony nr 293/52 , pin nr 5 przekaźnika wyjście (+) do pompy paliwa
    - biało / czerwony ( u mnie jest to niebiesko czerwony ) z bezpiecznika , pin nr 1 przekaźnika (+) sterujący po włączeniu zapłonu

    Co może być powodem ? Dlaczego na zegarach wyświetla się "usterka systemu start stop " a w vcds nie występuje więcej błędów ?
    Dodam że auto co " któryś " nie określony raz zapala bez błędu i jedzie bez trybu awaryjnego
  • Poziom 10  
    z kablem nie ma żadnego problemu , przy sterowniku silnika jest tak samo , po włączeniu zapłonu znika (-) , sterownik do wymiany ? czy jakiś inny "sygnał" nie pozwala sterownikowi na "wypuszczenie (- ) ze sterownika ? dodam że przekaźnik pompy sterowany jest przez(+) tzn po zapłonie włącza się plus , w jakim celu (-) również idzie ze sterownika? dziękuję za powyższe odpowiedzi ;)

    Dodano po 2 [minuty]:

    jacek074 napisał:
    Ta masa to sterowanie przekaźnika ze sterownika silnika. Na początek wymień po prostu ten przekaźnik.

    Po podłączeniu (-) na stałe pompa chodzi , więc przekaźnik jest ok , ale i tak podmieniałem z innym , bez efektu:/
  • Poziom 36  
    + masz po "zapłonie" , - wystawia sterownik wydając pozwolenie na uruchomienie. Czyli po weryfikacji klucza i kontroli braku błędu krytycznego.
  • Poziom 10  
    + działa bez zarzutu po zapłonie sie pojawia problem jest z (-) który również wychodzi ze sterownika
  • Poziom 27  
    Jak przekaźnik i instalacja w porządku to problem raczej w sterowniku. Jakby coś blokowało sterowanie pompy to nie byłoby błędu przekaźnika.
  • Poziom 10  
    Witam , postanowiłem wymienić sterownik silnika i po jego wymianie pojawia się brakujący
    (-) , ale teraz sterownik blokuje immobilizer , oczywiście kupiony sterownik jest używany i nie posiadam żadnych "pinów , ani kodów " czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jak przeprogramować sterownik silnika / immo tak aby wszystko było dobrze w VCDS zmieniłem tylko kodowanie (16) , krok po kroku ?
  • Poziom 10  
    Witam , chętnie zapłacę jeśli ktoś jest w stanie pomoc mi online , mogę udostępnić pulpit , proszę o kontakt :)