Witajcie,
mam problem z internetem od PLUS w urządzeniu Huawei B315s-22 i nie wiem jak go rozwiązać. Mianowicie zakupiłem dziś ruter (w mediaexpert) i od razu poleciałem kupić kartę sim w PLUS (bo na moim terenie ma najlepszy zasięg) z taryfą ROK ważności konta i 30GB na start i dodatkowo po doładowaniu kolejne 30GB. Notabene mam już taką w tablecie i wszystko śmiga.
Po wpięciu karty sim i zaleceniach konfiguracji z instrukcji pojawia się komunikat brak połączenia. Po wpięciu karty sim do telefonu i jej sprawdzeniu wszystko śmiga jak należy - dzwoni, wysyła smsy i mmsy, transmisja danych chodzi super. Kilkakrotnie uruchamiałem ruter, wpinałem na nowo kartę, konfigurowałem i nic - dalej brak internetu.
Myślałem, że problem leży w ruterze ale dałem kartę z PLAY, z której korzystam na co dzień w telefonie i okazało się że ruter śmiga i mam połączenie z siecią. Wiec uważam, że problem tkwi w karcie z PLUSa. Co ciekawe jak z pozycji panelu administracyjnego rutera wysyłam sms na komórkę to wszystko chodzi i tak samo mogę je odbierać.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i mógłby mi pomóc?
Pozdrawiam:
Michał
PS. w załączniku .jpeg z komunikatem o nieudanym połączeniu
mam problem z internetem od PLUS w urządzeniu Huawei B315s-22 i nie wiem jak go rozwiązać. Mianowicie zakupiłem dziś ruter (w mediaexpert) i od razu poleciałem kupić kartę sim w PLUS (bo na moim terenie ma najlepszy zasięg) z taryfą ROK ważności konta i 30GB na start i dodatkowo po doładowaniu kolejne 30GB. Notabene mam już taką w tablecie i wszystko śmiga.
Po wpięciu karty sim i zaleceniach konfiguracji z instrukcji pojawia się komunikat brak połączenia. Po wpięciu karty sim do telefonu i jej sprawdzeniu wszystko śmiga jak należy - dzwoni, wysyła smsy i mmsy, transmisja danych chodzi super. Kilkakrotnie uruchamiałem ruter, wpinałem na nowo kartę, konfigurowałem i nic - dalej brak internetu.
Myślałem, że problem leży w ruterze ale dałem kartę z PLAY, z której korzystam na co dzień w telefonie i okazało się że ruter śmiga i mam połączenie z siecią. Wiec uważam, że problem tkwi w karcie z PLUSa. Co ciekawe jak z pozycji panelu administracyjnego rutera wysyłam sms na komórkę to wszystko chodzi i tak samo mogę je odbierać.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i mógłby mi pomóc?
Pozdrawiam:
Michał
PS. w załączniku .jpeg z komunikatem o nieudanym połączeniu