Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Seat Corrdoba Vario 97'''' - podłączenie uniwersalne sterownika centralnego zamk

29 Wrz 2019 19:07 237 23
  • Poziom 4  
    Witam, jestem amatorem, ale wziąłem się za montaż uniwersalnego sterownika zamka centralnego, niestety zgłupiałem i poległem na etapie ogarniania schematu, który załączam poniżej. Samochód posiada fabryczny pneumatyczny zamek centralny, pompka do zamka jest w bagażniku, idą do niej 3 przewody, w kabinie nie ma żadnego przełącznika zamykania/otwierania drzwi ani nie wiem pod który przekaźnik moglbym sie podpiąć z nowym sterownikiem. jak to podłączyć?? Sterownik to Blow S4

Seat Corrdoba Vario 97'''' - podłączenie uniwersalne sterownika centralnego zamk Seat Corrdoba Vario 97'''' - podłączenie uniwersalne sterownika centralnego zamk Seat Corrdoba Vario 97'''' - podłączenie uniwersalne sterownika centralnego zamk Seat Corrdoba Vario 97'''' - podłączenie uniwersalne sterownika centralnego zamk
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Na chłopski rozum pompa sterowana jest zmiana polaryzacji ma jednym z przewodów. Zapewne jeden przycisk od otwierania powoduje zamkniecie jednego przekaznika na NC a drugi od otwierania drugiego przekaznika. Oba oczywiście na sekunde lub krócej. Wspolny kabel z pompy na oba przekazniki i jeden z nich dostaje na kotwe mase a drugi na kotwe plus.
  • Poziom 4