Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pro¶ba o ocenę rozmieszczenia czujek

dudo77 29 Sep 2019 20:20 390 11
Optex
    dudo77
    Level 10  
    Będę wdzięczny za pomoc w ocenie mojej koncepcji na rozmieszczenie czujek ruchu.

Lada dzień będzie kładziona nowa instalacja i przy okazji chciałem położyć kable zanim znajdę specjalistę, który pomoże w przeniesieniu Integry ze starej lokalizacji.

Swoj± drog± jeżeli kto¶ byłby zainteresowany zleceniem w Warszawie to proszę o kontakt na priv.
  • Optex
    sosarek

Level 43  
    To cało¶ć systemu? Rozmieszczenie totalnie nie przemy¶lane.
  • Optex
    dudo77
    Level 10  
    @sosarek jak widać nie znam się za bardzo ;-)
    Centralka i manipulator jeszcze oczywi¶cie będzie ;-)
    Co warto jeszcze dodać, czujniki dymu?

To instalacja w biurze więc nie mam za bardzo pomysłu, zakładam że kontaktrony nie potrzebne bo będ± czujki ruchu.
    adversus
    Level 31  
    Do autora, podaj jakie¶ założenia, czy lokal jest na parterze, kontaktrony to ochrona obwodowa, generalnie aby było zgodnie ze sztuk± powinny być (choć s± tacy którzy nie daj±), koszty niewielkie a daj± dużo pożytku (wykrycie pozostawionego otwartego okna). Gdzie przewidujesz manipulator? Gdzie sygnalizator zewnętrzny i czy chcesz dać wewnętrzny. Jak ma wygl±dać powiadamianie (firma ochrony czy powiadamianie ciebie)?

Jak widzisz dobrze jest mieć jakie¶ założenia....

Moderated By suworow:

Usun±łem czę¶ć wypowiedzi, która nie dotyczyła pytania. Takie uwagi zgłaszamy raportami.

suworow
    Admin of Property security
    dudo77 wrote:
    Lada dzień będzie kładziona nowa instalacja i przy okazji chciałem położyć kable zanim znajdę specjalistę, który pomoże w przeniesieniu Integry ze starej lokalizacji.