Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Telewizor 55 cali cena w granicach 4500-5000

Mariusz29ldzz 29 Sep 2019 23:43 717 16
  • #1
    Mariusz29ldzz
    Level 3  
    Witam



    W grudniu jakis tydzine przed swietami zamierzam kupic TV 55 cali w cenie 4500 do 5000
    Wiem ze podobnych tematow bylo sporo i oczywiscie je na biezaco czytam ale mimo wszytko zdecydowałem sie zalozyc jeszcze jeden.
    Mam nadzieje ze nie za wczesnie pytam o TV skoro kupie go miedzy 15 a 20 grudnia.
    Nie chce telewizora OLED.
    Czytalem tez o gwarancjach.,wiem ze marketach jest standardowa 2 letnia a jak chce przedluzyc o 3 lata to musze doplacic.Problem w tym ze ta dodatkowa 3 letnia to jest tylko ubezpieczenie co jest gorsza opcja od gwarancji producenta.Wpadlem na taki pomysł ze po zakupie TV w markecie zamiast u nich wykupywac te 3 letnie ubezpieczenie moge pojsc do salonu np samsunga o ile kupie TV samsunga i tam dokupic dodatkowa 3 letnia gwarancje producenta.Dzwonilem wiem ze jest yaka opcja.Mozecie mi napisac czy dobrze kombinuje.Mimo wszytko nie chce zeby TV za ponad 4tys popsul mi sie po 2 latach.


    Odpowiedz na poniższe pytania aby sprofilować Twoje potrzeby odnośnie poszukiwanego telewizora:
    1. Jak daleko siedzisz od ekranu telewizora? Na wprost
    2. Czy siedzisz na wprost ekranu czy bokiem do ekranu? okolo 2.2m do 2.5m
    3. Jaki telewizor posiadasz obecnie? toshiba 32 cale plazma
    4. Jaką markę preferujesz? Wazne zeby byl dobry.Mi sie dobrze kojarza Sony i Samsung ale nie musi byc z tych firm.
    5. Jakiej wielkości telewizora szukasz? 55 cali
    6. Jaki sygnał i urządzenia będą podłączone do telewizora? Dekoder UPC i PS4
    7. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Filmy czasem sport
    8. Czy będziesz grał w gry, a jeśli tak to na konsoli czy komputerze PC? tak na konsoli PS4
    9. Czy będziesz aktywnie korzystać z systemu SMART telewizora? Nie wiem bo jeszcze takiego nigdy nie mialem
    10. Oglądasz wieczorami czy w dzień?Wieczorami w weekendy w roznie
    11. Ile pieniędzy możesz przeznaczyć na zakup telewizora? 4500 do 5000
  • #2
    vakant34
    Level 22  
    Trochę mało doprecyzowana ta ankieta. Np. pytanie o smartTV - oglądasz Netflixa itp?
    Ja mogę nakierować Cię na jakąś konkretną propozycję - Philips 55PUS7334.
  • #3
    Mariusz29ldzz
    Level 3  
    Netflixa nie ogladam i raczej nie bede ogladal.
  • #4
    Ludwik XVI
    Moderator of RTV - what to buy
    Bierz uniwersalnego Samsunga 55RU8002 albo QLED z kropkami kwantowymi czyli 55Q60.
    To TV na matrycy 120Hz, VA, Tizen.
  • #5
    Mariusz29ldzz
    Level 3  
    Ja myslalem o qled 55q70RAT albo 55q7FNAT ktory z tych dwoch lepszy?One sa lepsze od QLED 55Q6?
  • #6
    vakant34
    Level 22  
    Niemniej jeśli SmartTV nie jest tak istotny to też zerknij sobie na tego Philipsa.
  • #7
    Ludwik XVI
    Moderator of RTV - what to buy
    55Q70 to już FALD czyli wyższa półka jakości tv.
    Jak Cię na niego stać, to jak najbardziej. Dobry TV.

    Z Sony podobny masz 55XG9505 lub ubiegłoroczny 55XF9005.
  • Helpful post
    #8
    vakant34
    Level 22  
    To fakt, że FALD to jest coś, niemniej nie namawiam autora na moją propozycję, zalecam tylko, że zobaczył czy obraz się mu podoba czy niekoniecznie. ;)
  • #9
    Mariusz29ldzz
    Level 3  
    Vakant dzieki,jak bede w sklepie napewno zerkne na ten TV i poczytam o nim.

    Ludwik w moim poscie podalem dwa telewizory Q755q70RAT alboQ755q7FNAT roznia sie tylko cena i koncowka w nazwie.Ktory z nich lepszy?Obydwa posiadaj ten fald? Qled q7 bedzie lepszy niz sony ktory mi podales?
  • Helpful post
    #10
    Ludwik XVI
    Moderator of RTV - what to buy
    Q70 to model 2019, Q7 to model 2018.
    Ja bym raczej poszedł w nowy model.

    SONY to podobny jakościowo tv. Główna różnica to AndroidTV w Sony i Tizen w Samsungu.
  • #11
    Mariusz29ldzz
    Level 3  
    Ok czyli reasumujac wybralbys Sony czy Samsung? Odnonie gwarancji przeczytaj prosze moj pierwszy post i napisz co sadzisz i juz nie bede Ci zawracal glowy
  • Helpful post
    #12
    Ludwik XVI
    Moderator of RTV - what to buy
    Wybrałbym Samsung Q70.
    Odnośnie gwarancji to już kwestia osobnicza. Ja nigdy nie kupuje dodatkowej gwarancji. Do tego kupuje tam gdzie najtaniej :)
  • #13
    Mariusz29ldzz
    Level 3  
    Jeszcze jedna rzecz ktory z nich ma jakie podswietlanie? Q70 z tego roku ma 120hz?Ten Q7 ma w koncu podswietlanie krawedziowe czy to drugie? Czemu Telewizor QLED SAMSUNG QE55Q7FNAT i Telewizor QLED SAMSUNG QE55Q70RAT sa w dokladnie w tej samej cenie w media markt.Przeciez model Q70 to model z tego roku i powinien byc drozszy od tego drugiego?

    Ktory z nich jakie ma podswietlanie?
  • #15
    User removed account
    Level 1  
  • #16
    Mariusz29ldzz
    Level 3  
    LoCOLOCO fjnie ze sie pojawiles bo twoja opinie tez mnie interesuje.Odnosnie OLEDOW to pisalem wyzej te telewizory odpadaja.Ten QLED polecany wyezj jest ok wedlug Ciebie?Do grudnia kilka tygodni i jedyn co sie zmieni to cena
  • #17
    User removed account
    Level 1