Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet z domu zamiast roamingu- czy jest taka możliwość?

30 Wrz 2019 11:18 141 3
  • Poziom 7  
    Witam, mam taki problem, otóż pracuję jako kierowca i jestem cały tydzień za granicą i roaming a dokładniej internet każdego miesiąca to przynajmniej 200 zł do abonamentu, korzystanie z zagranicznych sieci też jest mało opłacalne bo już próbowałem a abonament za granicą też raczej odpada. I tak się zastanawiam czy jest możliwość żeby ciągnąć internet z domu gdzie mam 100 MB z Orange i w aucie mam laptopa, i myślałem nad kilkoma opcjami np. Vpn ale to nie wiem czy byłaby możliwość połączenia z internetem, albo postawić serwer w domu i jakimś sposobem się dostać do internetow lub komputer w domu i połączenie się z nim przez pulpit zdalny czy cokolwiek z tego jest możliwe?
  • Poziom 37  
    abladi napisał:
    Witam, mam taki problem, otóż pracuję jako kierowca i jestem cały tydzień za granicą i roaming a dokładniej internet każdego miesiąca to przynajmniej 200 zł do abonamentu, korzystanie z zagranicznych sieci też jest mało opłacalne bo już próbowałem a abonament za granicą też raczej odpada. I tak się zastanawiam czy jest możliwość żeby ciągnąć internet z domu gdzie mam 100 MB z Orange i w aucie mam laptopa, i myślałem nad kilkoma opcjami np. Vpn ale to nie wiem czy byłaby możliwość połączenia z internetem, albo postawić serwer w domu i jakimś sposobem się dostać do internetow lub komputer w domu i połączenie się z nim przez pulpit zdalny czy cokolwiek z tego jest możliwe?

VPN to połączenie .... internetowe. Czyli też roaming. Jakbyś prywatnego satelitę telekomunikacyjnego miał, to bez dodatkowych comiesięcznych kosztów móglbyś zrobić połącenie "Gdzieś w europie" do domu.
  • Poziom 43  
    abladi napisał:
    abonament za granicą też raczej odpada

Pre paid.