Witam,
Mam problem z nowo zakupionym Fordem Focusem 1.6 tdci 90KM z 2008r. Auto jakieś dwa tygodnie temu przeszło pierwszy raz w tryb awaryjny. Do tego na desce zapaliła się kontrolka usterki zespołu napędowego (czerwony wykrzyknik w zębatce). Po ponownym uruchomieniu silnika było ok, ale po jakimś czasie kontrolka wyskoczyła ponownie. Do tego na postoju cała buda mocno drgała. Mechanik sprawdził błędy - trochę tego było i je wykasował, bo nie wiadomo z jakiego okresu one są do tego dotyczyły niskiego ciśnienia paliwa, więc wymienił filtr i dodatkowo rurę dolotu do przepustnicy, bo była na niej dziura. Po tych zabiegach auto przejechało około 100 km bez żadnego problemu i bez błędów. A dziś rano powtórka - kontrolka się zapaliła i wywaliło błędy, jak poniżej. Dodam, że samochód już nie drga, zapala normalnie, obroty nie falują. Po ponownym włączeniu silnika wychodzi z awaryjnego i można nim jeździć normalnie aż do następnego razu. Gdzie może tkwić problem? Nie chcę znowu naprawiać czegoś w ciemno.

Mam problem z nowo zakupionym Fordem Focusem 1.6 tdci 90KM z 2008r. Auto jakieś dwa tygodnie temu przeszło pierwszy raz w tryb awaryjny. Do tego na desce zapaliła się kontrolka usterki zespołu napędowego (czerwony wykrzyknik w zębatce). Po ponownym uruchomieniu silnika było ok, ale po jakimś czasie kontrolka wyskoczyła ponownie. Do tego na postoju cała buda mocno drgała. Mechanik sprawdził błędy - trochę tego było i je wykasował, bo nie wiadomo z jakiego okresu one są do tego dotyczyły niskiego ciśnienia paliwa, więc wymienił filtr i dodatkowo rurę dolotu do przepustnicy, bo była na niej dziura. Po tych zabiegach auto przejechało około 100 km bez żadnego problemu i bez błędów. A dziś rano powtórka - kontrolka się zapaliła i wywaliło błędy, jak poniżej. Dodam, że samochód już nie drga, zapala normalnie, obroty nie falują. Po ponownym włączeniu silnika wychodzi z awaryjnego i można nim jeździć normalnie aż do następnego razu. Gdzie może tkwić problem? Nie chcę znowu naprawiać czegoś w ciemno.

