Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DeLonghi ECAM22.360.B - alarm ogólny

01 Paź 2019 13:02 237 5
  • Poziom 16  
    Witam, mam problem z ekspresem, po włączeniu od razu pokazuje błąd ogólny, podstawowe rzeczy sprawdzone i pomierzone.

    Ekspres po włączeniu nic nie robi tylko od razu pokazuje błąd ogólny.
  • Poziom 2  
    Witam,
    mam ten sam problem niestety. Serwis nie potrafi naprawić ekspresu. Może ktoś jeszcze, jako "szczęśliwy użytkownik" Delonghi ECAM22.360B, boryka się z alarmem ogólnym???

  • Specjalista AGD
    IlaE napisał:
    Witam,
    mam ten sam problem niestety. Serwis nie potrafi naprawić ekspresu. Może ktoś jeszcze, jako "szczęśliwy użytkownik" Delonghi ECAM22.360B, boryka się z alarmem ogólnym???


    Alarm ogólny wyskoczy przy uszkodzonej grzałce, przy uszkodzonym napędzie bloku czy uszkodzonej płytce elektronicznej.
    Magicznego sposobu na diagnozę na odległość - brak.

    Sprawdzić powyższe elementy demontując obudowę i sprawdzając poprawność ich działania.
    Po zlokalizowaniu przyczyny i wymianie elementów należy przeprowadzić procedurę resetu.
  • Poziom 2  
    Witam,
    bardzo dziękuję za podpowiedź, przekażę sugestie, może w końcu "serwis" naprawi, bo ekspres nadal podlega gwarancji i utknął w serwisie.
    Smacznej kawy życzę ;-)
    IlaE
  • Poziom 2  
    Ehhhh, odebrałam ekspres z serwisu i...dzisiaj chciałam zrobić kawę...ehhh...ALARM OGÓLNY...w serwisie dowiedziałam się,że dzieje się tak dlatego, iż powinnam 25 razy w ciągu roku odkamienić ekspres, a ja podobno zignorowałam to... 25 razy nie widziałam w automacie napisu - ODKAM- chyba muszę znaleźć bardzo dobrego okulistę... odkamieniłam w ciągu roku ekspres 5 razy i to z własnej woli( bo ekspres tylko raz wyświetlił napis ODKAM), dbałam, czyściłam, pucowałam i co...przy pierwszym pobycie w serwisie pan wymienił czujnik Halla-stwierdził,że to on wywołuje ALARM OGÓLNY, jak odwiozłam ekspres z powrotem i chciałam odebrać, to właśnie pan z serwisu powiedział mi,że jednak wina jest moja, bo on podpiął, go pod komputer i komputer powiedział mu,że na żądane 25 odkamienień, które rzekomo zignorowałam, zrobiłam tylko 5 i teraz mam za swoje...ehhh...tylko czemu, nie podpiął ekspres wcześniej, tylko wymieniał czujnik Halla?? i teraz twierdzi,że ekspres jest tak zakamieniony, że wywołuje ALARM OGÓLNY!!! 86 dni hmmm....ekspres zamieszkał w serwisie...testowali...tysiące kaw zrobili i to moja wina (tylko,że jak porównałam statystyki, oddając im ekspres i odbierając, to zrobili 5 kaw,zużyli 1 litr wody etc.....i po co ja kupiłam Delonghi ECAM.22.360B.....żeby dowiedzieć się,że muszę iść do okulisty... :-)...oj mam ochotę podać, który to geniusz tak naprawia ekspresy...miłego dnia, dla posiadaczy ekspresów :_)))

  • Specjalista AGD
    Niestety producenci jeżeli mają taką możliwość z anulowania naprawy gwarancji to na pewno z niej skorzystają.

    Oczywiście kłamstwem jest podłączenie ekspresu pod komputer, oczywiście alarm ogólny nie ma związku z kamieniem ale walka z dużymi korporacjami to walka z wiatrakami.
    Proszę nie mieć urazy do marki , bo obecnie każda marka ma podobne podejście a to naprawdę dobry sprzęt.


    Proponuję powtórne skorzystanie z usługi naprawy gwarancyjnej , kierując ekspres wprost do centrali extra w Krakowie. Tak naprawdę kwestia anulować nie anulować gwarancję to tylko kwestia dobrej woli serwisu. Najwidoczniej padła pani na zły humor serwisanta.