Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A4 B5 - Nie odpala immo / kluczyk

BeneVaco 02 Oct 2019 12:59 1374 6
  • #1
    BeneVaco
    Level 18  
    Witam koledzy mam problem z moją staruszką stała prawie rok czasu nie używana bez akumulatora po czym przestała odpalać.

    Co sprawdziłem:

    Po diagnostyce znalazłem błędy :

    W ECU silnika:

    Engine start blocked by immobilizer

    W immo:

    Signal too Low

    Przeczyściłem złącze cewki w stacyjce skasowałem błędy kontrolka immo na żagarach gaśnie a auto nadal nie odpala.


    Żeby wykluczyć uszkodzenie przekaźnika 219 podałem przez bezpiecznik napięcie bezpośrednio z akumulatora słychać działanie zaworka na pompie a mimo to auto nadal nie odpala.


    Dolałem 5 litrów świeżej ropy bez rezultatu

    Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?
  • #4
    fifcio13-13
    Level 30  
    Po takim czasie mogła skorodować. Zwróć również uwagę, czy ilość paliwa na wskaźniku jest wyświetlana poprawnie.
  • #5
    andrzej20001
    Level 43  
    Pogoń go plakiem delikatnie.
  • #6
    BeneVaco
    Level 18  
    Ok dopiero dziś udało się ruszyć z tą pompą wtryskową.

    Z moich ustaleń:

    1.Pompa nie podaje paliwa na wtryski
    2. Po podaniu + na zawór n109 z akumulatora słychać działanie zaworu ale zauważyłem że wtedy tracę komunikację z ECU i przy przekręcaniu kluczyka nie zapalają się wcale kontrolki świec żarowych po zdjęciu mostka kontrolki się zapalają i komunikacja ecu -vagcom wraca.
  • #7
    BeneVaco
    Level 18  
    Panowie temat ogarnięty... Co się stało ? Sam nie wiem jak to możliwe że pompa była zupełnie sucha auto stało rok jak odkręciłem przewód zasilający pompę nie uleciała nawet kropla z węża a w pompie było sucho. Zalałem pompę z zewnętrznego zbiornika. Zanim odpaliła wypiła 250ml ropy.


    Mimo wszystko przed zimą wymieniłem

    Filtr paliwa
    Zaworek na pompie
    I ogarnąłem na sztywno kostkę od immo

    Auto pali z półobrotu jak dawniej :) Dzięki za wszelkie sugestie