Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak połączenia sprawdź połączenie do linii

02 Paź 2019 16:29 111 2
  • Poziom 3  
    Witam tak jak w temacie nie mam internetu, posiadam Neostrade od Orange 80mb/s z modemem Orange Funbox 2.0 Dokładnie 2 dni temu rano internet przestał działać. Zaczęła mrugać dioda DSL tak jakby nie było połączenia z linią telefoniczną, ale sprawdziłem wszystko pomyślałem sobie, że w nocy była burza ale internet przestał rano chodzić więc o co chodzi, zadzwoniłem do biura obsługi Orange i powiedzieli mi, że jest spalony modem Funbox 2.0 i kazali mi go w salonie wymienic, więc pojechałem do salonu i wymieniłem modem. Po powrocie z salonu dostałem nowy modem podłączyłem go i znowu miga mi ta dioda DSL jak by było uszkodzone coś z linią telefoniczną nawet nie mogę się zalogować na stronie konfoguracyjnej modemu 192.168.1.1 bo wyświetla mi się to co na obrazku. Proszę o pomoc. Brak połączenia sprawdź połączenie do linii
  • Moderator - Sieci, Internet
    Zgłoś problemu u dostawcy niech sprawdzą linię telefoniczną.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Zrób, jak pisze jimasek, ale koniecznie zarządzaj bonifikaty a abonamencie 1/30 za każdy dzień niedziałania usługi, licząc od kiedy pierwszy raz zgłosiłeś problem. Oprócz bonifikaty Orange musi Ci też płacić karę umowną, czyli drugie 1/30 abonamentu za każdy dzień. Pilnuj tego. Bonifikatę dadzą Ci od ręki, ale o karze umownej, to będą gadać, że się nie należy, że to ta bonifikata itd. Pewnie będziesz musiał do salonu iść. Jednak gwarantuję Ci, że żądanie kasy od Orange, to jedyne co ich mobilizuje. Żądasz kasy na infolinii i za parę godzin technik jest ze sprzętem i awaria usunięta, a tak będą Ci ciągali po salonach przez miesiąc i zawsze będzie "u nas wszystko w porządku".

    PS.
    Za to, że kazali Ci się gibać do salonu po router, to też zgodnie z umową należy Ci się odszkodowanie, bo poniosłeś koszty podróży, których to umowa nie przewiduje. Jednak tu musiałby pomóc Ci rzecznik konsumentów, bo Ciężko bez sądu taką kasę od korporacji wyciągnąć.