Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Passat 1.9TDI AVB - Zimny czy ciepły ciężko odpala brak błędów

02 Paź 2019 22:21 147 7
  • Poziom 23  
    Witam problem z Passat B5 1.9TDI AVB 101KM obojętnie czy zimny czy ciepły odpala po około 3 sekundach kręcenia jak mrugnie kontrolka świec żarowych.
    A wygląda to tak że siadamy rano do auta i włączamy zapłon zapalają się świece żarowe, chwilę świecą i gasną dalej odpalamy i musimy kręcić około 3 sekund wtedy zapala się kontrolka świec żarowych na 0,5 sekundy i auto odpala, jest wszystko jest ok równo chodzi ma moc po przejechaniu paru kilometrów gasimy i odpalamy i jest dokładnie ta sama historia co przy pierwszym odpaleniu jak był zimny .
    Brak błędów ECU , hot start zrobiony, temperatury z czujników czujników OK, EGR OFF + zaślepienie .
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 15  
    A kompresja i korekty jakie? Oringi na pompkach może puszczają? Cisnienie paliwa ok? Moze gniazda pompek wyrobione?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 4  
    Miałem coś podobnego tylko w passacie 115 km atj oringi na pompowtryskach kończyły żywotność ciężko odpalal i było słychać takie pufanie z filtra powietrza
  • Poziom 23  
    Witam raczej jakaś usterka elektryczna ponieważ podczas kręcenia rozrusznikiem nie dochodzi napięcie na pompę w zbiorniku paliwa. Tylko co może powodować że po kręceniu 3-4 sekund się pojawia napięcie i samochód odpala. Zawsze po tym samym czasie kręcenia mrugnie kontrolka świec żarowych pojawia się napięcie i samochód odpala . Nie ma różnicy czy kostka na pompę jest założona czy też nie .
  • Poziom 4  
    Jeszcze możesz się przesłuchać kiedy pompka w baku zaciąganie paliwo zaraz po przekreceniu stacyjki czy po chwili
  • Poziom 23  
    Pompuje po włączeniu zapłonu 1-2 sekundy ale dlaczego nie podaje podczas kręcenia rozrusznikiem dopiero po 3-4 sekundach .
  • Poziom 4  
    Pewnie gdzieś się powietrze dostaje ja obstawiam dalej oringi na pompowtryskach weź sprawdź kompem jakie wartości mają bo może być tak że tylko jeden się skończył
  • Poziom 23  
    Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.