Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vw golf 2 2.8 Vr6 - Przepala bezpiecznik numer 18 i robi się gorący przekaźnik

hause12345 03 Oct 2019 12:25 381 9
  • #1
    hause12345
    Level 9  
    Witam Problem polega na tym że przepala bezpiecznik numer 18 10A i robi się gorący przekaźnik parzy w palec przekaźnik i bezpiecznik jest od pompy paliwa, nie ma czasówki paliwa zrobiłem pomiar ale nie wiem czy dobrze po wyciągnięciu bezpiecznika pobór prądy wynosi 3.82 V i po przekręceniu stacyjki czy taki pomiar jest ok? przy pomierzę drugim na A wynosi 0.10 0.16 ,2,82 i tam zmienia sie pobór prądu przepal mi bezpiecznik 10A 20 A 30A rozebrałem instalacje nie ma zwarcia raczej nie znalazłem nic się nie przegrzewa każdy kabel zimny dodam jeszcze gdy miernikiem sprawdzałem plus do bezpiecznika i minus do budy auta robi sie zwarcie czy to tak ma być ? raczej nie alee, zmieniałem przekaźnik na nowy tak samo zmieniłem przekaźnik na inny o innym numerze i o dziwo jest chłodniejszy czy ktoś może mi pomoc chociaż podpowiedzieć gdzie dalej szukać wari ? /pompa paliwa chodzi nie zawiesza się pracuje normalnie jeśli zły temat przepraszam za składania zdań też xd
  • #2
    slvestr
    Level 32  
    Jak ustawiony masz miernik na pomiar rezystancji tak pokaże zwarcie przez akumulator. Jak jest ustawiony na pomiar napięcia w przeciwnym wypadku powinien pokazać 12V.
    Zamiast bezpiecznika wstaw żarówke 20W samochodową na kablach i sprawdzaj po koleji obwody. Zarówka nie powinna świecic mocnym światłem, ewentualnie lekko się żarzyć. jak swieci mocno to znaczy że jest gdzieś zwarcie.
  • #4
    hause12345
    Level 9  
    tak już podaje kod silnika AAA na module /tak przeważnie 15 A a miałem 10 A jeżdżę nim już ponad rok od przekładki sam robiłem i nie miałem problemu teraz takie cuda /dobrze sprawdzę żarówka dzięki za odpisanie

    Dodano po 49 [minuty]:

    Sprawdziłem i podłączyłem żarówkę i na wyłączonym zapłonie nic nie świeci a po przekręceniu kluczyka świeci mocno żarówka
  • #6
    hause12345
    Level 9  
    no jak wyjmę bezpiecznik to pompa paliwa nie działa i auto nie pali jak podłącze żarówkę to świeci mocno a powinna zażyć tak jak mówiłeś czyli zwarcie teraz odciołem niepotrzebne kable które nie były podłączone i 0.16 A zrobiło się 0.10 0.12 czyli gdzieś któreś kable mi zwarcie robią dalej będę szukał przyczyny
  • #8
    hause12345
    Level 9  
    Odpiolem sondę i dalej przekaźnik gorący ale za to jest stale 0.12 A
  • #10
    hause12345
    Level 9  
    Dobrze nic już więcej nie robię parę kabli wyjebalem co były nie potrzebne zmieniłem przekaźnik jest chlodnijeszy trochę, nie przepala bezpiecznika zobaczymy jak w trasę pojadę daleko to zobaczymy jeśli będzie palił to się odezwę się