Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bulgotanie z syfonu pod zlewem

03 Paź 2019 14:06 315 14
  • Poziom 5  
    Witam,

od niedawna mieszkam w nowym mieszkaniu i niestety mam problem ze zlewem. W niektórych momentach pracy zmywarki (pobierania wody jak się domyślam) słychać głośne "bulgotanie" z syfonu.

Na pierwszym zdjęciu widać podłączenie, tak jak to było zrobione przez instalatora. Zacząłem kombinować i zamontowałem napowietrzacz tak jak na drugim zdjęciu przez dodatnie trójnika, przedłużki i samego napowietrzacza. Niestety nie pomogło i bulgotanie od zmywarki nadal jest tak jak było.

Jestem laikiem stąd moje pytanie, czy coś robię źle, czy może napowietrzacz jest może źle zamontowany. Skręciłem pokrywkę napowietrzacz do końca, w środku jest gumowa "zatyczka", jednak sprawdzałem latarką i wygląda jakby z momencie bulgotania zatyczka się nie podnosiła, a chyba chodzi właśnie o to, żeby podciśnienie z rur podnosiło zatyczkę i wtedy do instalacji dostawało się powietrze? Jeśli tak faktycznie ma być to dlaczego napowietrzacz nie działa prawidłowo?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc i podpowiedzi.

Bulgotanie z syfonu pod zlewem Bulgotanie z syfonu pod zlewem
  • Użytkownik obserwowany