Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilarka Stihl MS 170 po krótkiej pracy traci moc

03 Paź 2019 18:17 432 22
  • Poziom 13  
    Witam. Posiadam pilarkę j.w. odkupioną od sąsiada. Przez jakiś czas wszystko było w porządku. Od pewnego czasu coś się z nią złego dzieje. Po zapaleniu, przez chwilę działa prawidłowo, a po jakimś krótkim czasie, wg mnie po nagrzaniu się, traci moc i obroty w momencie jak dodaję gazu. Po chwili gaśnie, chyba że nie dodaję gazu, to pracuje na wolnych obrotach. Z chwilą próby każdego dodania gazu, gaśnie. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Końcowo nadmieniam, że w postach nie znalazłem takiego nietypowego przypadku działania tej pilarki. Proszę o pomoc. Co zrobić po kolei, aby ustalić przyczynę tej usterki. Nadmieniam, że nie mam większego doświadczenia w tych sprawach, dlatego proszę o dokładne wytłumaczenie. Pilarka nie była długo używana przez sąsiada. Wiem, że wymienił w niej chyba gaźnik, bo razem z nią go otrzymałem.
  • Poziom 32  
    Regulacja gaźnika powinna trochę poprawić pracę ale wygląda na klasyczny przypadek zużytego tłoka pierścieni i cylindra.
  • Poziom 24  
    Wyczuwalna jest kompresja jak ciągniesz powoli za szarpak? Silnik jest czysty? Gaźnik można rozebrać i przedmuchać spreżonym powietrzem.
  • Poziom 13  
    Przepraszam, ale nie wiem jak mam wyczuć kompresję i nie mam pojęcia jak mam sprawdzić czy jest czysty silnik. Masz na myśli to czy rozbierałem silnik? Jeśli tak, to go jeszcze nie rozbierałem, podobnie jak i gaźnika. Wszystko przede mną. Jedynie co zrobiłem do chwili obecnej, to wyczyściłem filtr powietrza, wykręciłem świece i wyczyściłem jej styki.
  • Poziom 24  
    Te żeberka z boku jak są zalepione olejem z trociną to silnik się przegrzewa. Jak wykręcisz swiece to ciągniesz za szarpak jak chcesz, jak jest dobra kompresja to piłe prawie podniesiesz za sznurek.
  • Poziom 13