Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 2 - Awaria silnika

06 Paź 2019 23:25 252 8
  • Poziom 4  
    Witam tak jak w tytule silnik uległ awarii wracałem z pracy ujechalem gdzieś około 100km i pojawił się stuk w silniku bardzo głośny zanim zjechałem na pobocze auto zgasło po próbie odpalenia auto nie mogło wskoczyć w obroty i się dusiło . Postało dwa dni dziś ponownie je zakręciłem i odpaliło ale wydawało bardzo dziwny dźwięk (dołączam filmik ) pacjent to Megane 2 1.9dci 120koni
    Pół roku temu miałem awarie - zerwany klub na kole pasowym . Może ktoś miał taki problem i potrafiłby doradzić czy warto robić coś przy nim czy silnik już śmietnik? Pozdrawiam
  • Poziom 36  
    Może to rozlatuje się tylko kolo pasowe (metalowo-gumowe) ?
  • Poziom 4  
    Pół roku temu miałem taką awarie i właśnie padło koło pasowe klin się zerwał myślisz że to znów to samo ?
  • Poziom 22  
    Kontrolka oleju świeci na jałowym?
  • Poziom 4  
    malez4 napisał:
    Kontrolka oleju świeci na jałowym?


    Jak ostatnio go odpaliłem to się nic nie świeciło :) teraz go nie odpalałem bo silnik wydaje dziwny dźwięk metaliczny chwilę pochodzi z 20-30sekund i gaśnie
  • Poziom 36  
    Nagrany dźwięk nie odpowiada przestawionemu rozrządowi - wg mnie.
  • Poziom 4  
    freebsd napisał:
    Nagrany dźwięk nie odpowiada przestawionemu rozrządowi - wg mnie.


    Podobny dźwięk wydobywał się z silnika gdy klin na kole pasowym się zerwał i rozsypało się koło
  • Poziom 22  
    Koło pasowe napędu osprzętu nie ma wpustu. Wpust jest na małym i dużym kole rozrządu. Przy przestawieniu rozrządu powinno wyrzucić błąd synchronizacji. Ściągnąć pasek osprzętu -sprawdzić koło pasowe ( koło z tłumikiem drgań). Sprawdzić ustawienie rozrządu. Zrywało wpust na dużym kole rozrządu. W najgorszym przypadku pokrzywione zawory. Przypadłość tego wynalazku to obrócona panewka korbowodowa.
  • Poziom 4  
    malez4 napisał:
    Koło pasowe napędu osprzętu nie ma wpustu. Wpust jest na małym i dużym kole rozrządu. Przy przestawieniu rozrządu powinno wyrzucić błąd synchronizacji. Ściągnąć pasek osprzętu -sprawdzić koło pasowe ( koło z tłumikiem drgań). Sprawdzić ustawienie rozrządu. Zrywało wpust na dużym kole rozrządu. W najgorszym przypadku pokrzywione zawory. Przypadłość tego wynalazku to obrócona panewka korbowodowa.


    W weekend dostanę się do koła i zobaczę co tam się dzieje i dam znać