Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia II 2010r - 1.6tdi przekaznik numer 100 trzeszczy

07 Paź 2019 13:03 156 4
  • Poziom 14  
    Witam,

    auto jak w temacie, ma ktoś schemat przekazników umieszczonych pod kierownicą?

    Problem jest 'trzeszczenie" zwieranie przekaznik numer 100 z tego co wyczytałem jest to przekaznik który podaje prąd na swiece jednak wątpie bo przy akumlatorze jest inny z którego wychodzą już kable bezpośrednio na świece.

    Po zapaleniu samochodu co jakis czas przekaznik numer 100 zwiera i rozwiera cewkę robi to b.szybko i słychać jego działania. Co dziwne na nic to nie wypływa wszystko w aucie działa, błędów w ecu brak.
    Sam przekaznik wymieniłem na nowy jednak nic to nie dało. Problemem będzie więc jego wysterowanie, które skąd przychodzi ecu ?

    Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 33  
    Chodzi o przekaźniki w okolicach modułu bordnetz? Te na tej dodatkowej plastikowej listwie?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 14  
    Tak, dokładnie.

    To na 100% nie jest przekaznik na swiece gdyż ten znajduje się w okolicach akumulatora w tym aucie.

    Błędów w ecu brak. Moduł komfortu tez nic.
  • Poziom 33  
    Chodzi ci o te większe przekaźniki, czy te mniejsze? Dwa większe są w narożach skrzynki. One są tam opisane na plastiku, przykładowo HZV, STA, itp.
  • Poziom 14  
    Ale opisane na podstawce przekaznika ? Generalnie jest ich tam chyba 5 jeden mniejszy i 4 nomalne kostki (2szare 58numer chyba) i dwa czarne 100(ten który "strzela jak karabin, dwie grube nogi dla tego go ludzie z przekaznikiem swiec pewnie mylą) i 458(tez na 4 nogach podejrzewam ze zasilanie ECU odpowiednik 109 w starszych tdi, bez niego nie zapala, tez wymieniłem go na nowy).
    Dostęp do tego w tej fabi II to też jest żart.

    Generalnie posprawdzam dziś jeszcze może masę. Co dziwne jesli odpalisz to auto na całkiem zimnym silniku to 20minut jest cicho można jechać rozgrzeje się i zaczyna cykać.
    Zauważyłem tez że kręcisz kierownicą to zawsze strzela jadąc nie przekręcając raczej jest cicho.

    Dodano po 10 [godziny] 54 [minuty]:

    Masy wyglądaja ok. Srednio mam pomysł co z tym zrobić. Może ktoś jednak poratuje schematem jakimś ?