Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Usunięcie z warstw stop maski pól, które nie będą pokrywane pastą

09 Paź 2019 12:03 120 4
  • Poziom 3  
    Witam
    Mam problem - mamy nową firmę montującą elementy na PCB - pierwsze kontakty.
    Dostałem od nich wiadomość:
    "Proszę o usunięcie z warstw stop maski pól, które nie będą pokrywane pastą tak abyśmy mogli przygotować plik do sita."
    Przesłałem im gerbery i pliki P&P ale mają problemy.
    Z ostatnią firmą nic takiego nie było.
    Projektuje PCB w Eaglu.
    Nie wiem jak usunąć pola na których nie ma być pasta.
    Proszę o pomoc jak to zrobić
  • Poziom 38  
    To oni chcą do wykonania sita użyć nie tCream/bCream (Warstwa pasty) a tStop/bStop (Soldermaska)? Wygenerowałeś im warstwy pasty?
  • Poziom 3  
    Nie generowałem im warstwy pasty - możesz mnie pokierować jak to zrobić
  • Poziom 38  
    Skoro wygenerowałeś im pozostałe Gerbery to warstwę pasty się robi podobnie jak pozostałe. Nie piszesz jakiej wersji EAGLE używasz.
  • Poziom 3  
    Witam
    EAGLE 7.4