Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Crawford ECS 602 z CDM-6 1991 nie pracuje

09 Paź 2019 20:22 102 5
  • Poziom 9  
    Nabyłem bramę używaną Crawford 4,5x4,5m.Po montażu i instalacji napędu brak reakcji układu napędowego. Sprzedawca zarzeka się, że sprzęt sprawdzony przed sprzedażą i nie wykazuje chęci pomocy więc proszę forumowiczów o porady. Jestem amatorem więc z góry przepraszam za brak fachowego języka.
    Po podłączeniu L1,L2, L3 i N brak jakiejkolwiek reakcji układu sterującego. W płytkę główną układu sterującego wpięte jest prawdopodobnie jakieś rozszerzenie które jest połączone niestabilnie i przy poruszeniu nim słychać było pracę prawdopodobnie przekaźnika. Po dociśnięciu "rozszerzenia" przekaźnik ten włącza się przy włączeniu włącznika głównego. Diody nie świecą. Układ nie reaguje na przyciski góra/dół/stop. Próby uruchomienia przy różnych pozycjach otwarcia bramy nic nie zmienia.Podobnie przy możliwych kombinacjach na włącznikach krańcowych w jednostce napędowej(obracane plastikowe krzywki na osi). Na płytce na której jest przełącznik 430 - 230v napięcie dochodzi. Udało mi się zmierzyć ok 10V na wyjściach 1-2 z 1-6 wychodzących do włączników krańcowych jednostki napędowej. Nie sprawdzałem silnika "na krótko", ale w żadnym momencie nie uzyskałem prądu na wyjściach z ukł.sterującego na silnik. Dwa bezpieczniki w sterowniku sprawdzone.
    Jedyne co znalazłem to http://fliphtml5.com/cbrf/eqgm/basic str.56 i dalej.
  • Poziom 15