Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Fabryka Prądu
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Temat powitalny dla nowych użytkowników - przedstaw się

gulson 10 Paź 2019 13:00 1572 37
    gulson
    Administrator Systemowy
  • Fabryka Prądu
    Japanowy
    Poziom 1  
    Witam, zdecydowałem się na założenie konta na elektroda, ponieważ od zawsze pomagacie mi w drobnych pracach mechanicznych i nie tylko. Uwielbiam robić wszystko sam począwszy od mechaniki podstawowej po domowe instalacje a forum w takiej sytuacji jest bezcenne. Także dziękuję, że mogłem dołączyć do tego forum i dzielić się doświadczeniem z innymi użytkownikami.
    miety
    Poziom 1  
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Jestem nowy ale z serwisu bardzo dużo korzystałem i wreszcie się zdecydowałem zarejestrować .
    Chciałbym podziękować za bardzo liczną liczbę porad całemu serwisowi. sam jestem technikiem elektrykiem ciągle w zawodzie mam 60 lat i trochę doświadczenia może się komuś odwdzięczę.
    ShovivSoftware
    Poziom 1  
    Hello my name is Peter Grew and i worked at Shoviv Software
  • Fabryka Prądu
    pojjasko
    Poziom 2  
    Witam
    Dziękuję za przyjęcie na forum.
    Pozdrawiam Paweł
    Arek Leon
    Poziom 3  
    Cześć, jestem mechanikiem. Ostatnie kilka lat pracowałem jako kierowca. Od niedawna wróciłem i znów próbuję swoich sił w Polsce. Zaczynam zabawę z komputerami, ale jak widzę nie jest to łatwe. Więc jestem tu i będę próbował wymieniać się spostrzeżeniami z innymi użytkownikami tego portalu.
    magu17
    Poziom 3  
    Witam Wszystkich i pozdrawiam serdecznie
    felek125
    Poziom 3  
    Witam wszystkich serdecznie
    jestem nowy na tym forum i jestem z Mazur Na imię mam Zbyszek
    lysyholandia
    Poziom 3  
    Witam wszystkich użytkowników. Życzę miłej współpracy
    :)