Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Astra h 1.7 CDTI - nie odpala wcale

13 Paź 2019 19:54 267 12
  • Poziom 13  
    Witam.
    Auto nie odpala wcale.
    Był robiony test z plakiem/sprayem i też nie pali.
    Diagnoza komputerem błąd P0500 - czujnik prędkości.
    Wypedałowane błędy :
    213970
    050074
    007071
    21397F
    Moje pytanie, czy w baku paliwa jest na pewno pompa?
    Jeden mechanik stwierdził, że może nie być - dlaczego są tylko dwa przewody?
    Napięcie mierzyłem przy przękręconym kluczyku i nie ma 12V. Jakieś dziwne rzeczy. Jak mierzyłem omomierzem na obu przewodach do bezpiecznika i przekaźnika, na minusie było 0 Ohm natomiast na drugim przewodzie jakieś dziwne falowanie - miernik przerywał zamiast "pipczeć" jednostajnie.
    Czy to na pewno jest zasilanie pompy?
    Mam pomysł podłączyć na krótko 12 V ale nie wiem czy nic nie uszkodzę, może to jest tylko do pływaka i faktycznie nie ma tam pompy a jest dalej gdzieś to przy common rail?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 8  
    Ale na plaku chodzi chwile?
  • Poziom 26  
    W moim Opelku 1.7 nie ma. Pompy niskiego i wysokiego ciśnienia są przy silniku. Na plaku powinien się chociaż odezwać.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Nawet gdyby nie było paliwa na plaku powinien chwilkę chodzić.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 13  
    Na plaku nie ruszył tylko się podusił moment ale nie zaskoczył.
    Jak sprawdzić rozrząd i to drugie?
    Czyli pompy nie ma w baku? Nie ma co otwierać.
    To jest silnik Isuzu 17DTH jak dobrze pamiętam.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Aaa, jeszcze jedno. Obwód oznaczony w książce jako pompa paliwa czyli bezpiecznik nr 24 (15A) idzie do baku paliwa poprzez przekaźnik nr 13. Czy tutaj może coś jest do sprawdzenia?

    Dodano po 1 [godziny] 35 [minuty]:

    Jeszcze podpowiedzi kolegi mechanika co go tu nie ma:
    "Oki , powiem jedno - rozrząd to nie jest bo byś słyszał metaliczne stuki obracając silnikiem, bo wszystkie diesle to silniki kolizyjne, czyli jeżeli coś się przestawi na rozrzadzie to tłok stuka w zawory."
  • Poziom 26  
    Jeśli na plaku się odezwał, to jest duża szansa, że mechanicznie jest sprawny.

    Może przyda się Ci ta strona:

    astra-3.pl/porada-astra-h

    Są tu też opisy błędów, bezpieczników itp.
  • Poziom 8  
    To zrób mostek na przekazniku i zobacz czy usłyszysz pompę.
  • Poziom 13  
    EMAR92 napisał:
    To zrób mostek na przekazniku i zobacz czy usłyszysz pompę.

    No właśnie. Ale jak? Nie chcę bardziej napsuć.

    Dodano po 1 [minuty]:

    ak44 napisał:
    Jeśli na plaku się odezwał, to jest duża szansa, że mechanicznie jest sprawny.

    Może przyda się Ci ta strona:

    astra-3.pl/porada-astra-h

    Są tu też opisy błędów, bezpieczników itp.

    Przydało się.
    Z opisu błędów, przerwane odwody - problem elektryczny coś czuję... Albo ECU pada..
  • Poziom 26  
    Jedź do dobrego mechanika z dobrym sprzętem i doświadczeniem. Bo opisy usterek to jedno, a interpretacja tego to drugie.

    Miełem problem z moim poprzednim samochodem. Pojechałem do mechanika na "komputer". Wyszło błąd sondy lambda. Mechanik chciał wymienić, ale nie mógł dostać właściwej.
    Pojechałem do innego spytać się czy nie ma takiej sondy. Podłączył "komputer", ale dokładniej obejrzał jak pracuje osprzęt i wyszło, że sonda lambda zgłaszał błąd bo przepływomierz się wygłupiał.
  • Poziom 13  
    Auto pojechało do warsztatu, zobaczymy. Dzięki wszystkim.
  • Poziom 13  
    Na ten moment auto jeździ. Został wymieniony zawór wysokiego ciśnienia. I teraz mam dylemat, bo załącza się co chwilę kontrolka - jedź do serwisu. Jak się świeci to auto słabnie. Podobno trzeba go zaadoptować. Czy ktoś wie coś więcej na ten temat? Nie ma błędów związanych z silnikiem.
  • Poziom 13  
    Problem związany z brakiem odpalenia auta rozwiązany. Pojawia się błąd związany z turbiną. Auto jeździ i błąd pojawia się czasami. Wtedy auto słabnie. Chyba już nie chcę drążyć tematu. Czas na zmiany.