Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault premium 280 - Chwilowy spadek ciśnienia paliwa. Trudny temat

EMAR92 13 Oct 2019 20:27 1257 3
  • #1
    EMAR92
    Level 9  
    Witam,
    Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR.
    Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły.

    -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia.
    -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak i ciśnienia wstępnego (na niskim), a błąd łapie.

    Usterka zaczeła się od padajacych wtrysków, padały to zregenerowałem i wymieniłem zbiornik paliwa ze stalowego na alu. Było dobrze z 1000km

    Ponowna wymiana filtrów, pomogła na 200-300km

    Sprawdziłem jeszcze raz wtryskiwacze - dobre,



    Wymieniłem zawór regulacji z podstawą, zawór przelewowy oraz długopisy.

    Wymiany nie dokonałem na raz tylko na etapy.

    Potem wymieniłem pompy CR.

    Po każdej wymianie (zapowietrzeniu) jest dobrze 100km potem usterka jest cały czas. JAk ostygnie jest chwile dobrze, ale już 100km nie przejedzie.

    Pomysły mi się już kończą. Ktoś ma pomysł lub przerabiał podobny przypadek?

    Odpalając samochód i odrazu gazu na 2000obr nie łapie błędu, dopiero po spadku obrotów.

    Jak jakiś czas się nie zapali, to w czasie jazdy zapala się przy różnych predkościach i obciążeniu.
  • #2
    User removed account
    Level 1  
  • #3
    EMAR92
    Level 9  
    Ma Pan jakiś patent żeby to szczelnie pominąć? Auto tak musi jechać w trasę bo usterka pojawia się po 30-150km. Jak potem to dziadostwo odpowietrzyć...
  • #4
    kwok
    Level 39  
    Któryś wtryskiwacz ci puszcza. Najpewniej wymienić na nowe a nie regeneracja. Jeśli nie wymieniać to kupić jeden i go przekładać po kolei. Gożej jak puszczają losowo 2 to wtedy lipa.
    Druga opcja to że łapie gdzieś powietrze ale pewnie wtedy czasami byłyby problemy z rozruchem.