Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW T5 2.5 TDI 130 KM - Zgasł podczas jazdy nie odpala

witek271 14 Oct 2019 18:13 3369 8
  • #1
    witek271
    Level 20  
    Pacjent jak wyżej VW T5 2.5 TDI
    Samochód zgasł pod czas jazdy najpierw zaczął szarpać potem zgasł
    VCDS - brak błedów
    Po przekręceniu kluczyka przekaźnik pompy paliwa działa (wymieniony na nowy) pompy paliwa nie słychać
    Pytanie czy jest jeszcze jakiś bezpiecznik lub czy można sprawdzić działanie pompy VAGiem czy trzeba ściągać od razu zbiornik?

    Dodano po 25 [minuty]:

    Dodam jeszcze że znalazłem schemat
    Bezpiecznik nr 14 w komorze silnika - przekaźnik pompy paliwa
    2 razy rozładowałem akumulator podczas kręcenia nie odpalił
    Wyjąłem i włożyłem ten bezpiecznik w celu sprawdzenia
    Bezpiecznik ok
    Po chwili kręcenia samochód odpalił zgasiłem znów odpalił od strzała i tak kilka razy
    Więc pomyślałem ze wyciągnę bezpiecznik ale samochód nadal pali
    I dalej nie wiem co jest nie tak to już drugi raz w ciągu miesiąca
    Na szczęście mam asisstanse laweta przywozi samochód pod dom :)
    Ma ktoś jakieś pomysły?
  • Helpful post
    #2
    Hektar Zahler
    Level 34  
    Kostki do czujników na silniku.
  • Helpful post
    #4
    piachu1994
    Level 39  
    I profilaktycznie możesz posprawdzać masy. Może gdzieś gubi połączenie.
  • Helpful post
    #6
    Hektar Zahler
    Level 34  
    Makaron Ci na uszy nawija. Mówiłem sprawdź dokładnie te atrapy złączy jak nie pali. Wtedy łatwo. W szczególności wału i wałka.
  • Helpful post
    #8
    Hektar Zahler
    Level 34  
    Bo musi widzieć obroty żeby ją załączył. Bezpieczniki F4, F30, przekaźnik R2. VCDS-em załączysz ją.
  • #9
    witek271
    Level 20  
    Problem rozwiązany
    Oczywiście wyciągnąłem pompę paliwa podłączam na krotko pompa hula aż miło przekaźnik R2 wymieniony na nowy ale podałem napięcie na przewód przy kostce pompy żeby sprawdzić może jakieś zwarcie jest
    Sprawdzam wszystkie przekaźniki i okazuje się ze przekaźnik R6 był walnięty
    Podmieniłem drugi akurat miałem taki uniwersalny samochód odpalił od strzała
    Pozdrawiam wszystkich mechaników i elektromechaników którzy mi kazali oddać samochód na złom
    Dziękuje za wszelkie podpowiedzi które mnie doprowadziły do rozwiązania problemu
    Koledzy w temacie od razu podpowiadali że coś nie łączy
    Serdecznie dziękuję i pozdrawiam