Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak - Identyfikacja silnika

21 Paź 2019 21:28 147 9
  • Poziom 31  
    Pisze na tabliczce jak wół.....
    Moderowany przez Topolski Mirosław:

Jeśli ktoś zadaje pytania to dlatego że nie zna na nie odpowiedzi.
    Dysponujesz wiedzą w temacie? - pokaż to bo ironia nie pomaga ( w tym wypadku nieuzasadniona).
    3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.

• Poziom 11  
    danielkk napisał:
    pisze na tabliczce jak wol.....

Jak już to "jest napisane", po drugie nie znam się na elektryce i odczytywaniu tabliczek znamionowych i nie widzę żeby było tam napisane do czego służył, więc daruj sobie, bo nie pomagasz takimi wpisami. Na wołach też się nie znam
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Stara jednofazowa pompa do wody prawdopodobnie od studni, na dzien dzisiejszy cena zlomu i malo przydatne.
  • Poziom 11  
    Dzięki za pomoc.
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Podobny agregat pompowy, tyle, że z silnikiem1,5kW ; 3f pozwalał za PRL-u, myć, prać, gotować, nie tylko nocą, przepompował wodę ze zbiornika buforowego, do zbiornika hydroforu, bufor wyposażony był w zawór pływakowy i do niego z sieci kropelkami napływała woda, a hydrofor pchał wodę w instalację, dzięki temu o normalnej porze szło się spać, pożyteczna rzecz, nadal wszystko mam, mówią coś o suszy, może się przyda :).
  • Poziom 11  
    A czy ten silnik, nadaje się do przeróbki i można go do czegoś wykorzystać, odkręcając te lewa połówkę od wody?
  • Moderator
    Perła1985 napisał:
    A czy ten silnik, nadaje się do przeróbki i można go do czegoś wykorzystać,