Witam
Od jakiegoś czasu mam problem z moją astrą a mianowicie przy odpalaniu rozrusznik obróci raz i wyskakują mi takie błędy:
P0201- usterka cylindra 1
P0202-usterka cylindra 2
P0203- usterka cylindra 3
P0204- usterka cylindra 4
P2030-za niskie napięcie obwodu pierwszej pompy paliwowej
P0650(70) Komunikacja IPC poza wymaganym zakresem
P1550(5A) elektroniczne sterowanie przepustnica zmniejszona moc
P1600(3A) wymienić ECU
U2103(00) Tryb CAN-BUS brak łączności
U2104(00) CAN BUS Kasowanie przekroczenia liczniak
U21089970) Nieważne dane ABS
U2139 Brak komunikacji CAN z mod ster kol kierowniczej SCM
Wystarczy że zamknę drzwi poczekam chwilkę i auto dopali. Masę do sterownika dołożyłem. I zastanawia mnie to czy to faktycznie będzie ECU bo według mnie jak by był sterownik uszkodzony to by gasł na ciepłym.
Miał może ktoś taki przypadek?
Dodano po 1 [godziny] 14 [minuty]:
Dziś podmienialem ECU i UEC i problem jest nadal
Dodano po 32 [sekundy]:
Dziś podmienialem ECU i UEC i problem jest nadal
Od jakiegoś czasu mam problem z moją astrą a mianowicie przy odpalaniu rozrusznik obróci raz i wyskakują mi takie błędy:
P0201- usterka cylindra 1
P0202-usterka cylindra 2
P0203- usterka cylindra 3
P0204- usterka cylindra 4
P2030-za niskie napięcie obwodu pierwszej pompy paliwowej
P0650(70) Komunikacja IPC poza wymaganym zakresem
P1550(5A) elektroniczne sterowanie przepustnica zmniejszona moc
P1600(3A) wymienić ECU
U2103(00) Tryb CAN-BUS brak łączności
U2104(00) CAN BUS Kasowanie przekroczenia liczniak
U21089970) Nieważne dane ABS
U2139 Brak komunikacji CAN z mod ster kol kierowniczej SCM
Wystarczy że zamknę drzwi poczekam chwilkę i auto dopali. Masę do sterownika dołożyłem. I zastanawia mnie to czy to faktycznie będzie ECU bo według mnie jak by był sterownik uszkodzony to by gasł na ciepłym.
Miał może ktoś taki przypadek?
Dodano po 1 [godziny] 14 [minuty]:
Dziś podmienialem ECU i UEC i problem jest nadal
Dodano po 32 [sekundy]:
Dziś podmienialem ECU i UEC i problem jest nadal