Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] czy warto kupić Samsunga S9 plus tylko z gwarancją sprzedawcy

23 Paź 2019 00:01 183 3
  • Poziom 22  
    Proszę o pomoc przy podjęciu decyzji jaki telefon kupić. Ma robić dobre zdjęcia, być produkcji Samsunga, bo Mama sobie nie poradzi z innym telefonem, ma mieć dużo pamięci wewnętrznej, aby działała poprawnie audioteka. Samsung s5 zapycha non stop pamięć, bo znikła opcja zapisu książek z audioteki na karcie pamięci sd.
    Telefon do 2 tys zł. Na Alle... widzę Samsunga s9 plus z pamięcią wbudowaną 256 GB, nowego, ale tylko na gwarancji sprzedającego. Do 2 tys zł mogę też szukać modeli Samsunga z 64 GB pamięci wewnętrznej z dwuletnią gwarancją producenta (przynajmniej tak mi się wydaje).
    Gdyby nie to, że głównym powodem zakupu jest brak pamięci wewnętrznej to odpowiedź byłaby prosta - telefon na gwarancji producenta. Ale tutaj chodzi o tę wewnętrzną pamięć. Ponadto, ten telefon z 256 GB pamięci wewnętrznej ma 6 GB RAM.
    Może ktoś by mi mógł pomóc ile pamięci może zająć w najgorszym wariancie (czyli jeżeli efektywnie się nie usuną) około 300 książek z audioteki (liczę przyszłościowo).
  • Poziom 25  
    S9 ma jeszcze rok gwarancji producenta, więc jeśli będzie to model europejski, przez rok nie będziesz miał problemów z gwarancją producenta.
  • Poziom 22  
    Dziękuję za pomoc, okazało się, że Audioteka udostępnia nową aplikację, na której jest opcja zapisu na karcie pamięci. Aplikacja już nie zapycha pamięci telefonu, więc Samsung s5 znowu daje radę.